Телевізійний холдинг StarLightMedia (ICTV, Новий канал, СТБ, М1, М2, «Оце») розробляє 68 нових проєктів на 2021-2022 роки. Про це холдинг повідомив у презентаційному фільмі для партнерів і рекламодавців, який 8 грудня оприлюднив на YouTube.
У 2020 році виробничий підрозділ холдингу StarLight Production виготовив 46 проєктів – сумарно це 1029 годин ефірного контенту. «Ми відзняли понад 1000 годин контенту. Не тому, що порушували якісь заборони, а тому, що навчилися працювати в нових умовах. Дожили до того, що ми знімаємо п’ять днів поспіль три програми на день», – розповів керівник StarLight Production Володимир Локотко.
Він додав, що «чемпіоном» холдингу з показу розважальних проєктів власного виробництва виступає Новий канал.
Тим часом інформаційний підрозділ холдингу StarLight News виготовив для каналів StarLightMedia у 2020 році 3000 годин ефірного продукту власного виробництва (+13% за рік).
Канали холдингу перелічили деякі свої прем’єри на 2021 рік.
ICTV готує нові сезони серіалів «Пес», «Юрчишини», «Дільничний з ДВРЗ», «Розтин покаже», гумористичного шоу «Дизель шоу».
ICTV пишається тим, що у 2020 році став каналом №1 серед українських глядачів, а «Факти тижня» – найкращою та найвпливовішою інформаційною тижневою програмою. Наразі аудиторія каналу складається на 58% із чоловіків, на 42% із жінок. «Початково задуманий як канал для чоловічої аудиторії, він став цікавим і жінкам. І за рахунок такого позиціонування збирає дуже широку аудиторію», – зауважив керівник дивізіону «Мовлення» StarLightMedia Дмитро Троїцький.
Новий канал анонсував на 2021 рік прем’єри шоу «Пекельна кухня» та «Де логіка?», нові сезони проєктів «Хто зверху?», «Орел і решка», «Від пацанки до панянки» та Improv Live Show. У фільмі повідомили, що на Новому каналі мріють запустити власну адаптацію ігрового реаліті Fort Boyard.
Також Новий канал запустить великий слот серіалів та ексклюзивно показуватиме фільми Marvel. Канал оголосив дві майбутні серіальні прем’єри: «Дівчата, Троєщина, любов» і «Будиночок на щастя – 3», а також спеціальну подію – підліткову драму «Перші ластівки. Залежні» (її прем’єра відбудеться в грудні 2020 року).
«Нам довелося зсунути ядро аудиторії в бік 25-35 і трохи змінити позиціонування. Ми вже не про перший досвід у житті, а про стосунки в парі та як залишитися собою у світі гендерного протистояння», – розповіла керівна директорка Нового каналу Ольга Задорожна.
СТБ на 2021 рік готує прем’єру нового шоу від кухаря-телеведучого Ектора Хіменес-Браво, нове студійне суботнє шоу Dizel Night від команди «Дизель студіо», яка створює «Дизель шоу» для ICTV, реаліті «Супербабуся», а також продовження проєктів власного виробництва «МастерШеф», «МастерШеф. Професіонали», «Холостяк», «Холостячка», «Супермама», «Хата на тата», «Битва екстрасенсів».
У серіальній лінійці на СТБ у 2021 році будуть нові сезони серіалів «Кріпосна», «Папаньки», «Ніщо не трапляється двічі». Нещодавно стартували зйомки продовження «Кріпосної». «Це унікальний міжнародний копродакшн, у якому беруть участь три країни. Зробити це в умовах пандемії здавалося нереальним. Тим не менш, зйомки почалися», – сказав Дмитро Троїцький.
У 2021 році СТБ продовжить працювати під слоганом «З любов’ю можливо все». «СТБ чекає шлях переродження. Фактично ми створюємо новий канал на основі інсайтів і любові глядачів до старого бренду», – повідомив Дмитро Троїцький.
StarLightMedia у фільмі наголосила, що стала єдиною медіа групою, контент якої увійшов до топу українського сегмента YouTube у 2020 році – це проєкти «Холостячка» (СТБ) і «Від пацанки до панянки» (Новий канал).
Для рекламодавців у 2021 році StarLightMedia пропонує кросмедійні продажі. «Ми поєднуємо два найсильніших медіаінвентарі – це телебачення і диджитал, що дають оптимізацію охоплення, кращі контакт із цільовою аудиторією і вартість цих кампаній», – сказала Євгенія Кудрявцева, директорка рекламної агенції Star Up Agency, яка працює з новими рекламодавцями холдингу. «Ми готові реалізовувати завдання спонсорів наших телепроектів, у тому числі на диджитал-майданчиках і в соцмережах», – додала керівна директорка Нового каналу Ольга Задорожна.
Пряму рекламу та медійне спонсорство на каналах StarLightMedia продаватиме новий сейлз-хаус Ocean Media Plus однією угодою. У своїй ціновій політиці компанія відштовхується від власного прогнозу зростання ринку на 15%. Інтегроване спонсорство у телепроєктах холдингу й далі продаватиме сейлзхаус StarLight Brand Content.