Наглядова рада Національної суспільної телерадіокомпанії України затвердила річний план Суспільного мовника на 2021 рік.
Таке рішення наглядова рада прийняла на черговому засіданні, яке відбулося у листопаді. Протокол засідання та текст річного плану НСТУ на 2021 рік опубліковані на корпоративному сайті Суспільного.
У плані йдеться про зростання довіри до всіх платформ Суспільного та рейтингів. Зокрема, у 2021 році планують збільшення середньої частки аудиторії «UA: Перший» (аудиторія 18+, вся Україна) на 15 % у порівнянні із середньою часткою за 2020 рік. Сайт» Суспільне Новини» за планом має мати 5 000 000 переглядів щомісяця на кінець 2021 року.
Член правління НСТУЯрослав Лодигін зазначив, що на кінець 2021 року частка «UA: Першого» становитиме 1 %. Він додав, що вважає такі показники зростання досить значними. Голова правління НСТУ Зураб Аласанія додав, що навіть у разі неповного фінансування Суспільного, правління планує, що частка становитиме не менше 1 %, та сподівається збільшити зростання.
Наступного року планують удосконалення тих проєктів, які були модернізовані чи запущені у попередні роки. Зокрема, зазначено про технічне оснащення «Суспільної студії», яке не вдалося завершити у 2020-му, модернізацію ефірних апаратних, павільйонів та радіостудій.
Із нового – найбільш очікуваним буде запуск проєкту NewsHouse 2.0 на Хрещатику, 26. А також створення медіаактиву «Суспільне діти» і виробництво контенту, який відповідає концепції дитячого мовлення.
У 2021 році має збільшитися виробництво документальних фільмів власного виробницва.
До Дня Незалежності України мають виробити спецпроєкту «Колапс. Як українці розвалили “імперію зла”» (завдання-мінімум – української версії, завдання -максимум – української та міжнародної версій).
Запуск щотижневої аналітичної програми запланований у вересні 2021 року. Зураб Аласанія пояснив, що інформаційне мовлення перебуває в перехідному періоді до запуску Ньюзхаусу. Щотижнева аналітична програма входить в загальну структуру лінійного мовлення. Запуск однієї окремої програми не буде ефективним і не дасть результату.
Також у НСТУ будуть працювати над розробленням платформи бренду «Суспільне».
У НСТУ ставлять перед собою завдання впровадити грейдингову систему оплати праці. За словами члена правління НСТУ Миколи Чернотицького, це відбуватиметься поетапно, триватиме два-три роки та залежатиме від фінансування, яке отримає компанія. До кінця 2020 року правління отримає результати грейдингового дослідження і з 01 січня 2021 року розпочне розробку впровадження цієї системи.
Також пан Чернотицький розповів, що правління готове до різних варіантів і підготувало два окремі плани під різні бюджети. При недостатньому фінансуванні будуть зменшені капітальні видатки, кошти на закупівлю прав, під питанням може опинитися закупівля прав на трансляцію чемпіонату світу з футболу, розглядатиметься зменшення трансляції на середніх хвилях, зменшення видатків на виробництво, зазначено у протоколі засідання НР.
Нагадаємо, NewsHouse 2.0 — це революційно новий центр виробництва новинз ньюзрумом, телестудією, радіостудіями та саундбоксами.
Фото: пресслужби НСТУ