Про це йдеться у статті Наталії Данькової «Детектор телерейтингів: як СТБ посунув із п’єдесталу "Україну"», опублікованій на сайті «Детектор медіа».
Найкращою програмою листопада, як і в листопаді 2019 року, є закупний документальний фільм «Дикі тварини».
«У листопаді канал традиційно транслював біатлон, що теж вплинуло на перегляд Суспільного. У топі — трасляція жіночих змагань із часткою 1,22 %. Окрім біатлону, диких тварин і літургії Греко-католицької церкви, глядачі каналу вподобали і проєкт Майкла Щура», – зазначено на «Детекторі медіа».
Для збільшення зображення клікніть на нього
Інфографіку та ілюстрацію для «Детектора медіа» розробив Роман Жадько, старший дослідник Vizeum Ukraine. Дані телепанелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — «Комунікаційний альянс». Дані наведено для аудиторій «18+», «18–54», «4+», вибірки «Вся Україна» та «50 тис.+» за показниками rat % і shr %. Дані Overnight. Детальніше за показниками — у глосарії ІТК.
Нагадаємо, на Суспільному повідомили, що «Новини» і «Спорт» – найкращі проєктивласного виробництва.
Додамо, у червні 2020 року «UA: Перший» почав нарощувати свої показники. Частка каналу пішла вгору, але до 1% ще не дотягнулась. На початку літа найкраще дивилися новини і фільми про дику природу.