/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F1378d489-227c-4ad9-b6aa-00f03903c3cd.jpeg)
Ощадбанк перевіряє інвалідів на міцність: життєва історія
В мережі розповіли про повну некомпетентність співробітників Ощадбанку
Ощадбанк є державним банком, який цінує свою репутацію. Але попри це, все менше людей хотіли би бути його клієнтами.
На сайті Ощадбанку повідомляють, що співробітники банку керуються у своїй роботі трьома принципами – людина, розвиток та прозорість.
Саме орієнтація на людину є причиною створення системи якісного сервісу. Банк прагне збудувати безбар’єрне середовище, де кожен зможе відчути себе комфортно.
Але чомусь на практиці цей принцип втілюється не найкращим чином.
Реальна історія клієнта
Жінка на ім’я Олена розповіла, що її батько отримував пенсію на картку Ощадбанку. Чоловік інвалід 2-ї групи, пересувається на милицях.
У листопаді у нього закінчився термін дії картки. Розуміючи свою проблему з пересуванням та завчасно зреагувавши на це, чоловік подзвонив до Ощадбанку, щоб дізнатися яким чином він може змінити пластик.
Йому повідомили, що заміна картки для соціальних виплат відбувається автоматично і ніяких дій для цього з його боку проводити не потрібно.
Декілька разів у грудні чоловік повторив дзвінок, щоб точно знати куди йти за карткою Його завірили, що свою картку він зможе забрати у відділенні в м. Київ на вул.. Пчілки. Але в результаті виявилося, що відділення не працює, а картка невідомо де.
6 січня на гарячій лінії Ощадбанку повідомили, що картка знаходиться зовсім в іншому місці – відділення на вул. Харківське Шосе.
Оскільки необхідна особиста присутність, а чоловік інвалід, якому важко пересуватися, в родини виникає чимало проблем з тим, аби дістатися потрібного місця. Та, незважаючи ні на що, з допомогою дочки Олени він все-таки прибув у потрібне відділення. Але даремно.
Виявилося, що картки там немає.
Співробітники банку відправляли клієнтів у різні місця декілька разів, але ніяких результатів це не принесло.
Чоловік декілька місяців не може отримати свою пенсію через «професіоналізм» співробітників, які не можуть розібратися в єдиному реєстрі.
Дочка Олена пише, що «слів не залишилося, лише вирази».
Жінка не розуміє, чому вона та її батько-інвалід мають витрачати купу часу та грошей на таксі, тратити нерви та гробити своє здоров’я, щоб отримати звичайну картку, яку до речі, так і не видали.
Читайте нас в Telegram і Viber!
Відгуки про роботу Ощадбанку
Мабуть, най красномовнішим аргументом є той факт, що українці не хочуть мати справу з Ощадбанком.
Більшість людей, котрі отримують заробітну плату на картки Ощадбанку, говорять, що працюють в державних установах і вибору у них не було.
Як тільки з’являється можливість, всі намагаються перейти до іншого банку.
Говорять, що головне гасло «Банк, який ініціює зміни» найкраще характеризує його роботу, а головна зміна – це зміна банку.
З депозитами взагалі окрема історія. Клієнтка розповідала, що співробітники вмовили її відкрити депозит в Ощадбанку, запевнивши, що картки абсолютно безкоштовні. Але постійно з рахунку списували невеликі суми і ніхто не міг пояснити за що саме.
Щоб отримати переказ коштів з-за кордону треба заплатити страховку. А незручний графік роботи – це проблеми клієнта.
«Мій банк. Моя країна» - клієнти іронічно говорять, що перефразувати цю фразу можна безліч раз і всі вислови будуть правдиві.
Раніше сайт новин MY.UA повідомляв, що клієнти ПриватБанку почали скаржитися на блокування карт.
Українців планують внести в соціальну рейтингову базу, як в Китаї. Читайте всі свіжі новини на MY.UA.
Підписуйтесь на наш канал в Twitter та дізнавайтесь всі новини України та світу!
Приєднуйтесь до нас в Flipboard!