Відомий український автогонщик Олексій Мочанов дав водіям декілька важливих порад щодо запуску дизельного двигуна в шалений мороз.
Про це він написав на своїй Facebook-сторінці.
За його словами, на приладовій панелі, коли включається запалювання - загоряється "спіралька".
"Сіли в машину.
Включили запалювання.
Не заводимо, що не крутимо стартер.
Чекаємо коли потухне спіралька.
Не заводимо.
Вимикаємо запалювання.
Включаємо знову.
Чекаємо коли згасне.
Не заводимо.
Вимикаємо запалювання.
І так 4-5 разів.
Після цього заводимо.
Схопиться і заведеться легше.
Швидше", - зазначив експерт.
Також автогонщик попередив, що на морозы в -20 "дизель" може завестися, смикнути і стихнути, але не варто нервувати, а досить просто повторити описану процедуру.
Разом із цим, якщо машина продовжує глухнути, значить в баку застиг гель.
"Потрібно тягнути в тепло і відігрівати, чекати поки розмерзнеться.
Нагадую: за ніч у вашої машини охолов не тільки двигун і салон з сидіннями, а й весь автомобіль.
І гріти його потрібно - весь.
В русі! Заводимо.
Даємо "поторохтіти" 2-3 хвилини на місці на холостому ходу.
Не більше! І починаємо рух".
У тих, хто експлуатує коробку-автомат - "бажано після того як завів утримувати гальмо і перемкнути селектор вибору передач в D (Drive) і постояти ці дві-три хвилини саме так.
Охолола коробка.
Відгасли редуктор (-и), амортизатори, гумки , гума (шини), всі змащувані з'єднання.
Дайте їм прогрітися на ходу, нікуди не поспішаючи.
Просто потихеньку рушайте з місця і їдьте.
Непоспішаючи", - підсумував Мочанов.