Відповідне дослідження провела американська аналітична фірма Compare The Market.
Зазначається, що в 2020 році найпопулярнішою моделлю за цим напрямком стала Toyota.
Цю позицію раніше займала BMW у 2019 році, яка зазнала зменшення обсягу пошуку, під час пандемії.
Цікаво, що аналіз включає загальний обсяг пошукових запитів у 2018, 2019 та 2020 роках.
Загальний обсяг пошуку автомарок у 2020 році становив близько 88 мільйонів.
Згідно з дослідженням, Toyota опинилася на першому місці в 55 країнах, що становить 34,8 відсотка від загальної кількості проаналізованих країн.
Це стало значним покращенням, порівняно з результатом 2019 року, коли цю марку шукали лише в 17,7 відсотках проаналізованих країн.
BMW виявився лідером в 34 державах, Mercedes-Benz – в 15.
Далі за популярністю йдуть KIA (7 країн), Ford (6), Volvo (5), Audi (5), Honda (4) і Nissan (4).
У наведеній статистиці є і кілька цікавих і навіть вкрай дивних моментів.
Наприклад, жителі України найчастіше шукали "АвтоВАЗ" (російський бренд "виділився" тільки тут).