/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F4c6c1c03f51f1107d9576c707630dc21.jpg)
Електронна трудова книжка: як українцям нараховуватимуть пенсію
5 лютого Верховна Рада прийняла закон про електронну трудову книжку
Необхідна Пенсійному фонду інформація буде зберігатися в спеціальних центрах обробки даних, основному і резервному
У Пенсійному фонді України є центри обробки даних, де проходить повне дублювання інформації. Відомості для нарахування пенсії при переході з паперового носія на електронний не втратяться.
Про це заявив заступник голови правління Пенсійного фонду України Олександр Малецький в ефірі каналу «Україна 24».
«Роль трудової – це інформація про трудові відносини. На сьогоднішній день ця інформація надходить до ПФУ від роботодавців. Вона накопичується, вона є, включаючи посаду, професійні ознаки роботи, накази про прийом і звільнення з роботи. Ця інформація вже є», – розповів Малецький.
Він запевнив, що інформація не пропаде, оскільки в ПФУ для цього створюють необхідні умови.
«У нас є основний і резервний центри обробки даних, у нас проходить повне дублювання інформації. Тому загубитися нічого не може», – підкреслив заступник голови правління ПФУ.
Як відомо, Верховна Рада на засіданні 5 лютого у другому читанні ухвалила законопроєкт щодо переходу на електронні трудові книжки.
Від паперових трудових книжок відмовляться не відразу. Законопроєкт передбачає п'ятирічний перехідний період: тоді можна використовувати і паперову, і електронну трудову.
Як писав «Главком», із січня в Україні було проведено перерахунок пенсій тим, хто досяг 65-річного віку і виконав вимоги за страховим стажем.
Читайте також:
- Пенсіонерам підвищать виплати до 30 тис. грн: в уряді підготували законопроект
- Кому платять пенсії по 100 тис. грн: названа особлива категорія українців