У Києві звільнили касирку супермаркету Novus, яка відмовилася обслуговувати клієнтку українською мовою.
Таке повідомлення було викладене на сторінці спільноти "Рух "За мову" у Facebook і додані відповідні скриншоти.
Все почалося з того, що киянка Ганна Сокіл поскаржилася, що на прохання обслуговувати її українською мовою, касирка грубо відповіла: "Началось…".
І вилаялась.
За словами Ганни Сокіл, з нею зв’язалась керівниця супермаркету, яка повідомила про покарання касирки та звільнення її начальниці.
"Касирку, яка обслуговувала Вас депремійовано.
Також їй було винесено сувору догану.
Старшого касира Оксану С.
звільнено, а з усим персоналом проведено профілактичну бесіду", - йдеться у відповіді нібито менеджерки супермаркету, викладеній у соцмережі.
Натомість керівниця супермаркету Novus на вулиці Златоустівській, 48/5, відмовилася прокоментувати ситуацію ТСН.
"Ми це питання не коментуємо і, взагалі, я на лікарняному", - сказала вона.
Згідно зі статтею 30 закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної", всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги українською мовою.
Проте, на прохання клієнта, його обслуговування може здійснюватися іншою, прийнятною для сторін мовою.