MY.UAНовини
«Мембершіп буде ставати буденністю»
«Мембершіп буде ставати буденністю»

«Мембершіп буде ставати буденністю»

Третя панельна дискусія в рамках другого Медіадня Премії імені Георгія Гонгадзе була присвячена тому, за рахунок чого сьогодні виживають незалежні медіа. Співзасновниця й директорка «Platfor.ma» Марія Фронощук, засновник та керівник системи видань «The Ukrainians Media» Тарас Прокопишин, головний редактор AIN.UA Ілля Кабачинський та головна редакторка «Української правди» Севгіль Мусаєва розповіли, як шукають моделі сталості для своїх медіа та як вибудовують відносини зі своїми аудиторіями. До вашої уваги — виклад цієї розмови.

Першу дискусію читайте тут. Другу — тут.

Микола Демченко: Тема нашої панельної дискусії — «Шлях змін. Як це — винаходити моделі сталості для незалежного медіа». Тут сьогодні присутні управлінці, люди, які винаходять ці сталі моделі та їх впроваджують. Перед тим, як надати можливість нашій аудиторії почути, як кожен із вас це робить, давайте кожен скаже, як він чи вона розуміє, що таке сталі моделі.

Севгіль Мусаєва: Для мене це моделі, які допомагають не залежати від якогось одного джерела прибутків. Для медіа це критичний виклик, тому що сьогодні не може бути успішною бізнес-модель, яка існує, наприклад, тільки за рахунок грантових коштів, або за рахунок реклами, або за читацький рахунок. Для мене це такий гібрид, який може допомогти медіа існувати.

Марія Фронощук: Я думаю, що стала модель — це та модель, яка дозволяє розвиватися, бути мобільними і гнучкими незалежно від того, що відбувається довкола. Для кожного бізнесу або організації буде своя модель сталості. Для когось це буде кілька джерел фінансування, для когось це буде, наприклад, відсутність контрольного пакету акцій в одних руках.

Ілля Кабачинський: Для мене стала модель — це модель, яка вибудувана, має чіткі процеси, і не потрібно щоразу вигадувати велосипед. Є кілька процесів, по яких ти працюєш, вони для тебе сталі й не потрібно щоранку прокидатися й думати: «Йошкін кот, що робити?». Я — людина проста, тому в мене така ідея.

Тарас Прокопишин: Лише додам дещо до слів колег у контексті фінансової стійкості. Очевидно, це про розвиток, про можливість розуміти, що буде завтра, бути впевненим у цьому завтра — це раз. Це про незалежність у контексті медіа й не лише в цьому контексті. І ще одне — це про диверсифікацію ресурсів, каналів надходження коштів.

Богдан Логвиненко: Я би додав до всього, що говорили колеги, що це можливість довгострокового планування і також планування своєї необхідності для аудиторії як медіа.

Микола Демченко: Розкажіть свої історії, як вам вдається забезпечити багаторічну діяльність своїх проектів.

Севгіль Мусаєва: «Українська правда» — одне з найстаріших онлайн-видань в Україні. Фактично «УП» — перше незалежне українське видання, яке створив свого часу Георгій Гонгадзе разом з Оленою Притулою. Я буду розповідати про те, як ми рухаємося в бік reаders revenue (прибутки від читачів), тому що це важливий експеримент, як на мене. Ми розпочали його минулого року. У нас один мільйон відвідувачів щодня. Важливі речі, які я би хотіла зазначити щодо монетизації: це банерна реклама, це Google AdSense і нативна реклама. Місія, яку ми для себе сформулювали, змінювалася через те, що змінювались і країна, і медіаринок. Якщо у 2000 році це було просто донесення правди, то тепер це також задавати стандарти й шукати істину. Новина є рефлексією на подію, а ось пошук істини — це спільна справа читачів і журналістів. І вигадала це не я, а один із теоретиків такого поняття, як громадська думка, Волтер Ліппман.

Виклики перед медіа сьогодні. Перше — побудова горизонтальних зв’язків з аудиторією. Якщо порівняти часи, коли «УП» створювалась, і теперішню ситуацію, це два абсолютно різних медіаринки. Розвиток соцмереж змушує медіа ставати ближчим до аудиторії. І друге — пошук нових моделей монетизації, тому що банерна реклама, не кажучи вже про передплату, вже не є актуальними, якщо говорити про ринок друкованої преси.

Як залучати читачів до фінансування медіа? Існує три шляхи, як це робити: платний доступ до контенту (paywall), краудфандинг або пожертви та розвиток читацьких спільнот. «УП» у 2020 році обрала третій спосіб і я зараз поясню чому. По-перше, ми створювались у 2000 році як відповідь на цензуру, і для нас право людини на отримання інформації — це базове право. Звісно, ми не можемо сьогодні обмежити доступ до нашого сайту. Знаєте, коли «УП» не працює навіть 10 хвилин, це створює напругу. Тут була Наталія Лигачова, вона якось написала мені, що о 5:30 ранку сайт не завантажувався. Такі повідомлення я отримую майже щодня, коли щось стається з «УП». Я навіть не уявляю, якщо ми введемо платний доступ, яка це буде паніка. В «УП» завжди була соціальна місія: формування суспільства з активною громадянською позицією. Клуб «УП» — це для нас можливість об’єднати таких людей і разом щось робити. Безумовно, це робить наше видання кращим, і це насправді не перебільшення, тому що ми реалізували декілька цікавих проєктів завдяки нашим читачам. Нещодавно ми провели першу відкриту планірку з нашими читачами й почули їхні ідеї. Це цікаво не тільки людям, які хочуть дізнатися, що таке журналістика, але й нам, ми нарешті займаємося побудовою горизонтальних зв’язків із нашою аудиторією.

Для того, щоби побудувати цю спільноту, потрібно з чогось починати. Ми починали з дослідження аудиторії, ми проводили декілька опитувань на сайті «УП», щоби зрозуміти, хто наші читачі. Для мене було відкриттям, що, наприклад, 75 % читачів читають нас постійно й декілька разів на день. Чому читають «УП»? Тому що довіряють як незалежному медіа. Далі ми зібрали фокус-групу з тих людей, які брали участь в опитуваннях. Загалом у цих опитуваннях взяли учать близько трьох тисяч людей, із цих трьох тисяч ми надсилали запрошення всім, хто залишив адресу своєї електронної пошти. В результаті сформувалася група з десяти людей, гендерного принципу не було дотримано, на жаль, тому що були самі чоловіки, але це було також цікаво. Ми сформували також ціннісну пропозицію Клубу «УП». В нас є три рівні членства: 55 гривень, або 125 гривень на місяць, або ж 1250 доларів на рік (таких у нас на сьогодні 23 особи). На цей момент загалом маємо вже більше двох із половиною тисяч підписників. У кожному випадку — різні можливості. Якщо Клуб «УП» — це просто наші прихильники, які готові допомогти, то Толока «УП» — це люди, які отримують знижки та бонуси від компаній — партнерів «УП». Editor’s Club — це люди, які можуть заплатити 1250 доларів на рік, і для них ми робимо окремий дискусійний клуб, де вони зустрічаються, обговорюють якісь важливі теми. Я би хотіла, щоб таких засідань було більше, але через карантинні обмеження це дуже складно. Як працює Клуб «УП»? Це можливість зберігати улюблені статті в кабінеті, можливість дізнаватися про події, це участь у наших опитуваннях. Толока «УП» — це про взаємодопомогу, люди допомагають нам своїми внесками, а наші компанії-партнери у свою чергу допомагають пропозиціями, в результаті всім добре. На кінець 2020 року доходи від мемебершіпу складають 10 % бюджету нашої організації. Ми розвиваємо мембершіп далі, будуть цікаві новини та акційні пропозиції. Зараз ми, наприклад, даруємо кожному учаснику Толоки «УП» фірмову футболку із Дон Кіхотом на гіроскутері.

Гадаю, нам треба прагнути того, щоб через п’ять років читацькі внески складали приблизно 30 % нашого бюджету. Для мене приклад у цьому сенсі — видання The Guardian. Вони проводять фестивалі для своїх читачів, різноманітні івенти, завжди спілкуються з читачами і водночас не обмежують доступ, що цікаво. Я знаю, що є такі випадки, що коли люди стикаються із paywall’ом, вони просто перестають читати це видання.

Микола Демченко: Маріє, розкажіть детальніше про проєкт «Platfor.ma». Я знаю, що ви проходили трансформацію, багато разів змінювали модель.

Марія Фронощук: Так, як мінімум, тричі. Проєкт «Platfor.ma» був заснований у 2010 році. Я приєдналася десь у 2011 році й зайняла позицію директорки з розвитку. Тоді «Platfor.ma» — це була лише афіша культурних подій у Києві, тому що фейсбук-івентів не було. Так вийшло, що із самого початку видання об’єднувало дві аудиторії — людей, які хотіли відвідувати івенти, й організаторів цих подій. Ми вирішили проблеми одних й інших. Це ядро активних городян залишилося із «Platfor.ma» досі.

Після Революції гідності ми зрозуміли, що лише анонсувати події ми більше не можемо, треба говорити також про порядок денний. Ми почали робити видання про культуру та інновації. Було багато дискусій про те, що все погано. Ми почали казати щось, що суперечило цьому тренду, пропонувати, що ми можемо з цим робити, яка є закордонна практика. Минуло, може, два роки — й ми почали розуміти, що нашу ціль, точніше місію (а вона є незмінною із самого початку — просувати позитивні зміни в Україні й допомагати тим, хто це реалізує) ефективніше досягати не лише через медіаформат. Тому ми почали робити колаборації з різними компаніями, з ЮНІСЕФ, з WWF, з ВОЗом, із громадськими організаціями. Ми зрозуміли, що найкраще нам вдається вигадувати щось нестандартне й робити так, щоб важливі теми неможливо було ігнорувати. І просувати ці теми не обов’язково лише на «Platfor.ma». До нас прийшло усвідомлення про те, що ми існуємо в екосистемі стейкхолдерів, які впливають один на одного. Відповідно, ми всі взаємозалежні, й це добре.

Перший параметр нашої сталості — ніхто не керує нашим вибором, «Platfor.ma» і креативна лабораторія належать лише чотирьом членам команди. Єдиний виклик, який перед нами стоїть, — це те, що ми досі здебільшого працюємо за форматом проєктної роботи. Тобто в нас є, наприклад, проєкт із Amnesty International, є проєкт із Центром громадського здоров’я, але якщо проєктів немає, то відповідно немає й постійного притоку тих самих фінансів для того, щоб реінвестувати. По суті зараз складається так: близько 80 % нашого бюджету — це те, що ми отримуємо від проєктної роботи з різними стейкхолдерами (міжнародні організації, громадські організації і відповідальний бізнес) і 20 % — це проєктні гранти. Ну, й зараз ми вже третю спробу робимо залучати нашу аудиторію до того, щоб вона могла підтримувати нас у форматі клубу. Поки нам не подобається жоден із форматів, які є, й нам не подобається, що ми вигадуємо в рамках цих форматів.

Микола Демченко: Коли ви говорите про проєкти, про які саме проєкти йдеться?

Марія Фронощук: Ну, наприклад, роки три тому ВОЗ і Центр громадського здоров’я хотіли зробити кампанію про проблему резистентності до антибіотиків. Або у ЮНІСЕФа є потреба розповідати про вакцинування. Ми приходимо і допомагаємо. Із ВОЗом треба було за маленький строк і маленький бюджет потрапити у прайм-тайм новин. Ми зробили лікарський реп, тобто ми переконали одних із найкращих лікарів заспівати реп про резистентність бактерій до антибіотиків. Текст, відео — все це ми зробили за два тижні. Або із ЮНІСЕФом ми робили челенджі в тіктоку для того, щоб діти самі розуміли, що таке права дітей. Або ми з ініціативою YES та «Gres Todorchuk PR» робили «Парк корупції» — наша команда повністю робила сторітелінг, усі тексти, що там були. Точково ми долучаємося і пропонуємо рішення. Якщо потрібно зробити відео, зробимо відео. Якщо треба зробити додаток, ми зробимо додаток. Так, це трошки головний біль насправді, тому що постійно треба вчитися. Але з цих експериментів народжуються нові продукти.

Микола Демченко: Портал AIN UA — найбільший в Україні спеціалізований портал про IT.

Ілля Кабачинський: Так, ми говоримо про tech-індустрію. Я буду говорити про останні п’ять років, бо саме стільки я працюю на порталі. AIN.UA був створений у 1999 році. За рахунок чого ми незалежні й виживаємо? Ми намагаємося диверсифікувати наші прибутки, тому що є банерка, є звичайний піар, є спецпроєкти, подкасти. На даний момент ми запустили сервіс вакансій, він приносить ледь не 30 % прибутків, тобто теоретично, якби реклама в один день вмерла, в нас би все одно залишалися гроші. Ми операційно прибуткові, в нас із цим немає проблем.

За рахунок чого цього досягаємо? Ми намагаємося бути максимально ефективними й витрачати гроші недаремно. У нас, наприклад, усього чотири журналісти й ми робимо з ними мільйон плюс «уніків» на місяць. Ми намагаємося об’єднувати задачі, якщо це виходить, не витрачати на те, що ми не знаємо, як правильно зробити. «О, давайте запустимо нову рубрику і наймемо 16 журналістів» — у нас такого немає. Ми проводимо якісь експерименти, за рахунок цього не витрачаємо дарма гроші. Для того, щоб ефективно працювати з рекламодавцями, в нас є окрема велика команда. Вони собі працюють, приносять проєкти, в нас не найгірша репутація на ринку.

Плюс ми працюємо у дві сторони: до нас приходять і ми також ідемо. Ми намагаємося працювати проактивно, дуже часто ми приходимо до потенційних рекламодавців уже з готовими ідеями. У нас не найбільші ціни на ринку. В нас також є англомовна версія, а чимало компаній працюють на західний ринок, їм важливо свою рекламу та промо видавати кількома мовами. Знову ж таки сервіс вакансій створений для того, щоб не сильно залежати від реклами й донатів. Якби ми запустили донати, ви всі на мене підписалися б, але коли я випустив би поганий текст, кожен прийшов би, плюнув би мені в спину і відписався би. У випадку з донатами кожен підписник — це твій рекламодавець і потрібно перед ним відповідати.

Ми думаємо, як нам вирости не в плані трафіку, а в ширину. Можливо, запустимо ще якійсь проєкт плюс будемо більше інвестувати в подкасти.

Кількість читачів нашого видання обмежена в Україні, тому що як не крути наш core — це Україна, стати за трафіком, як «Українська правда», ми ніколи не зможемо, тому що ми не соціально-політичне видання, не пишемо на широкі теми. Думаємо створити більше сервісів для стартаперів, для якоїсь частини нашої аудиторії, щоб вона частіше до нас приходила. Є якісь новини, про які ми пишемо перші або єдині, — в цьому також наша фішка.

Тарас Прокопишин: Я — із The Ukrainians Media, зараз ми це називаємо незалежною медійною екосистемою, хоча починалося це все як онлайн-блог про успішних українців. Я впевнений у тому, що ми — наймолодше, найменше й найбільш нішеве медіа в порівнянні з колегами, з якими ми сьогодні спілкуємося. Коли ми починали нашу історію (це було одразу після Євромайдану), ми не мали цілі створити медіа. Я та двоє моїх колег — ми мали певне відчуття, нам не подобався віктимний дискурс, оцей культ об’єктності і страждальництва, тож ми вирішили розповідати про суб’єктних людей, проактивних та відповідальних. Тоді ми запустили блог, ми публікували одне інтерв’ю щотижня, для нас це тоді була волонтерська робота, така друга фултайм-робота, яку ми робили вечорами й ночами.

Таким був перший етап розвитку проєкту. Мені здається, що це було дуже на часі. Якщо би ми пробували реалізувати ту саму ідею зараз, то вона би не спрацювала. А тоді, після Євромайдану, всі були натхненні, всі хотіли бачити інших активних людей, усі хотіли бути активними. Відповідно, ми почали писати великі портретні інтерв’ю й публікувати їх. Ми робили це приблизно півтора року. Ми від цього кайфували. Мені так здається станом на сьогодні, що в той момент наші інтерв’ю були трошки іншими, ніж те, що в більшості було на ринку. Це був лонгрід-підхід, slowmedia-підхід, у нас не було взагалі ніякої реклами й дотепер у нас немає банерів. Ми не працюємо з великою кількістю рекламодавців. Ми робили ексклюзивне ілюстрування кожного інтерв’ю. Ми відчували дуже великий запит. Попри те, що ми створювали дуже мало контенту (ми й зараз його створюємо не багато), ми відчували фантастичний зворотній зв’язок.

Але, очевидно, що волонтерський запал коли-небудь зникає. Ми вирішили рухатися далі — так почався другий етап в існуванні нашого медіа. Наші стартові інвестиції — це три студентські стипендії. Хтось сміється з цього, але це якась частинка нашої історії успіху. В нас не було грошей — ми пішли до наших читачів, у кінці 2015 року ми організували крайдфандингову кампанію, тоді ми назбирали близько 130 тисяч гривень. Зараз це невеликі гроші, але тоді це була просто фантастика для організації. Ми оновили за ці кошти сайт.

Відтоді The Ukrainians розвивався по-різному, якісь ідеї чи формати відживали, щось нове народжувалося. Ми виокремили в підмедіа розділ «Репортажі», тепер це окремий сайт літературних репортажів Reporters. У нас є місія — це уможливлення позитивних соціальних змін за допомогою інструментів журналістики. Відповідно, є якісь підзавдання, одне з яких — це розвиток україномовної літературної репортажистики. У нас є також невелике медіа про лідерів креативних індустрій, у нас є проєкт «Новини здорової людини» (після результатів останніх президентських виборів ми вирішили, що треба рухатися до ширшої аудиторії), в нас є проєкт про книжки «Читанка», ми запустили подкасти.

По факту з невеликого журналу ми перетворилися на незалежну медійну екосистему. Нам це дуже подобається, ми робимо те, що вважаємо важливим і потрібним. Це успіх — ми дожили до цього моменту, не йдучи на якісь ціннісні компроміси. Станом на сьогодні наша бізнес-модель складається із трьох ключових частин. Найбільша (приблизно 60 %, але вона змінюється постійно) — це грантові кошти, приблизно 30 % — це кошти, які ми заробляємо спецпроєктами і сторітелінговою студією (ми пишемо книги для компаній) і приблизно 10 % — це кошти читачів.

У травні 2020 року ми запустили мембершіп-програму. Ми називали це амбасадорською кампанією, ми активізували наших найлояльніших читачів і читачок підтримувати нас. У нас 50–100 унікальних хостів на місяць і у нас зовсім інша логіка взаємодії з аудиторією — значно більш горизонтальна, відверта. Ми називаємо це магією мембершіпу, бо вона створює щодня нові можливості, які ми дотепер не до кінця використали. Сподіваємося, що співвідношення наших доходів цього року значно зміниться в напрямку читацької підтримки. Зараз маємо лише 500 мемберів і мемберок, але в принципі, якщо говорити про співвідношення унікальної аудиторії й підписників, то це дуже непоганий показник. Щодо мембершіпу — в нас зараз є три стандартних формати: 50, 100 і 200 гривень на місяць.

Микола Демченко: Яку цінність ви даєте своїм підписникам?

Тарас Прокопишин: Це хороше питання. Ми теж багато про це думаємо й не завжди маємо відповідь. Звісно, в нас є якесь уявлення про membership value. Оскільки в нас немає дуже багато контенту, ми фокусуємося не на кількості, а на якості. Цю якісь ми «продаємо», цю якість підтримує наша аудиторія. За результатами аналізу заповнених анкет для підписників ми бачимо, що наша аудиторія підтримує нашу місію, ідею проєкту, нашу команду, а також хоче, щоб в Україні було більше якісного україномовного контенту.

Микола Демченко: У мене таке відчуття, що мережа підписників чи тих, хто підтримує незалежні медіа, в Україні є обмеженою. Як будемо розширювати цю аудиторію?

Тарас Прокопишин: Мені здається, це тільки початок історії. Сьогодні Віталій Сич сказав, що «НВ» на сьогодні має 12 тисяч підписників. Я думаю, може бути в рази більше — це питання стратегічної, маркетингової роботи. Коли ми починали нашу історію, ми раділи, що нарешті в Україні є Netflix, Spotify та інші, які навчають українців культури споживання контенту, культури плати за нього, вони задають тренд. Тому в мене відчуття, що цей пиріг буде поступово збільшуватися, незалежно від того, як будуть діяти ті, хто зараз є на ринку. Мембершіп буде ставати буденністю.

Севгіль Мусаєва: Ми говорили про те, що в нас медіа є олігархічними, а маленька частка незалежних медіа, на жаль, не може об’єднатися. Я вважаю, що тут якраз ми маємо об’єднуватися для досягнення спільної мети, зокрема пояснення нашим читачам, чому підтримка незалежних медіа є такою важливою. Я думаю, що великі та маленькі гравці ринку можуть цю ідею підтримувати, створювати ситуативне партнерство, щоби пояснювати, чому важлива читацька підтримка.

Марія Фронощук: Я погоджуюся з тим, що казали мої колеги: щоб ділити пиріг, спочатку треба його збільшити. Не проштовхуючи сплату за контент… Я би навіть не назвала це «сплатою за контент». Ніхто не купує контент — купують цінність, яку контент несе. Десь це буде конкурентна перевага, яка є в цій інформації, десь це будуть розваги («Нетфлікс», наприклад). Коли журналісти думають, що вони продають контент, це шлях у нікуди. Ніхто не йде в незалежну журналістику заради грошей. Це не заради грошей точно! А якщо це не заради грошей, то це варто підтримувати.

Ілля Кабачинський: Я не буду довго говорити про підписників, бо в нас їх немає. Мені не дуже подобається ідея, мовляв, давайте когось підтримувати. AIN.UA — це бізнес. Якщо ми хочемо брати в людей гроші, ми повинні давати їм супер’якісний контент. Якби я знав, що завтра долар буде на 30 копійок дорожчим, а біткойн — на 2 тисячі доларів, я б це закрив за paywall і продавав би цю інфу. Тоді я би зрозумів, за що я її продаю. В іншому випадку ми робимо якісний контент і ми навчилися його монетизувати за рахунок якихось своїх моделей. Колись же люди купували та передплачували газети, зараз навчаться платити і за хороший онлайн-контент. І тезу про те, що в журналістику не йдуть за грошима, я, звісно, не підтримую. Ми платимо хороші зарплати й гонорари, в нас крадуть вакансії.

Фото — Валентина Науменко

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Вашингтон обмежив доступ союзників до розвідданих про Україну – CBS News
ГЛАВКОМ NET
2025-08-22T04:27:50Z
РФ запустила в Європі пропагандистську кампанію «Росія - не мій ворог»
УкраинФорм
2025-08-22T04:21:13Z
«Це буде величезний прорив», - експерт розповів про шанси зустрічі путіна та Зеленського
Политека
2025-08-22T04:19:04Z
Реванш популістів у Німеччині та Європі: як це загрожує Україні та чому німці за них голосують
24tv
2025-08-22T04:06:02Z
"По-своєму": у Пекіні розповіли, чи стане Китай гарантом для України, як хочуть у Кремлі
Фокус
2025-08-22T04:00:35Z
РФ втратить важливу перевагу: експерт пояснив, чому Кремль напружився після новин про "Фламінго"
Telegraf
2025-08-22T03:48:41Z
Хто справжній господар у Кремлі? Єврокомісар прокоментував заяви Лаврова
ГЛАВКОМ NET
2025-08-22T03:42:25Z
Стратег республіканців застерігає Трампа, що невдача з мирною угодою стане для нього крахом
УкраинФорм
2025-08-22T03:30:17Z
Трамп звільнив одного зі старших аналітиків ЦРУ з питань РФ – The Economist
ГЛАВКОМ NET
2025-08-22T03:21:03Z
Осінь 2025 оновлює палітру: які кольори увійшли в тренди
Gazeta UA
2025-08-22T01:21:26Z
Халк Хоган міг померти з інших причин: сім'я повідомила про розслідування — кого і в чому вони підозрюють
Фокус
2025-08-22T00:06:53Z
Це взагалі що таке: Наташу Корольову перекосило через Тарзана
GlavRed
2025-08-21T23:27:31Z
Путініст Кіркоров, якому нещодавно діагностували невиліковну хворобу, впав на сцені посеред концерту
Фокус
2025-08-21T22:12:59Z
Відома українська співачка розповіла, як ходила замість сина у ТЦК
24tv
2025-08-21T22:06:15Z
Як правильно поєднувати бюстгальтери та трусики з одягом?
GameWay
2025-08-21T21:43:31Z
Був там і тримав: гуморист Філімонов розповів, як у нього на руках помер онук
GlavRed
2025-08-21T21:27:29Z
Головні фаворити українців: 10 найпопулярніших серіалів на Netflix
24tv
2025-08-21T20:36:46Z
Популярні фільми на Netflix, які найчастіше дивляться в Україні
24tv
2025-08-21T19:39:21Z
ДТП з п'ятьма жертвами на Хмельниччині: підозрюваній обрано запобіжний захід
ГЛАВКОМ NET
2025-08-22T01:30:55Z
У Волгограді вночі пролунали вибухи: невідомі дрони знову атакували місто
TSN
2025-08-22T00:45:12Z
МВС створило новий спецзагін універсальних рятувальників «Дельта»
УкраинФорм
2025-08-21T23:54:25Z
Прикордонники затримали двох чоловіків, які намагалися уплав дістатися Молдови через Дністер
УкраинФорм
2025-08-21T22:48:54Z
Пожежа в Ізраїлі відкрила руїни можливого міста апостолів
Gazeta UA
2025-08-21T22:42:43Z
Командувач СБС "Мадяр" показав кадри пожежі на нафтоперекачувальній станції "Унеча" на Брянщині
24tv
2025-08-21T22:12:55Z
Атака дронів паралізувала рух десятки потягів у Воронезькій області
ГЛАВКОМ NET
2025-08-21T21:57:24Z
Патрульні в Одесі нібито побили чоловіка: поліція показала відео з бодікамер
24tv
2025-08-21T21:36:15Z
Здійнялася пожежа: ЗСУ знову вдарили по нафтопроводу "Дружба", — "Мадяр"
Фокус
2025-08-21T21:21:49Z
Все про вітамін D: де міститься, як розпізнати дефіцит, та коли потрібні добавки
24tv
2025-08-22T04:06:27Z
Вода може нашкодити: кому не можна купатися в Куяльницькому лимані
24tv
2025-08-22T03:39:26Z
В Україну доставили ліки для дітей від вірусного гепатиту С - МОЗ
УкраинФорм
2025-08-22T01:39:10Z
Дожити до 100 років не межа: названо головну хитрість довгожителів
GlavRed
2025-08-22T00:27:25Z
Хірург випадково відрізав пацієнтові пеніс
TSN
2025-08-21T22:51:22Z
Нідерландська лабораторія поділилася з українськими фахівцями досвідом 3D-протезування
InternetUA
2025-08-21T22:09:15Z
Cлива, яку ми недооцінюємо — а вона лікує
TSN
2025-08-21T19:36:37Z
Їж 1 банан щодня - і ось що почне відбуватися з твоїм тілом вже за 2 тижні
Знай
2025-08-21T18:51:59Z
Сіль б’є по мозку: нове дослідження пояснює, чому росте артеріальний тиск
24tv
2025-08-21T18:18:39Z
Мінус 790 окупантів, танки, артсистеми й інша техніка: втрати ворога на 22 серпня
24tv
2025-08-22T04:30:56Z
Військову компоненти гарантій безпеки вже готують, - Сирський
Комсомольская правда
2025-08-22T04:25:19Z
Дрони-камікадзе вдарили по нафтоперекачувальній станції в Брянській області – Мадяр
Комсомольская правда
2025-08-22T04:24:10Z
На Запоріжжі попрощалися з захисником Едуардом Латою, який загинув на Сумщині
24tv
2025-08-22T04:21:24Z
Запізнитесь лише на місяць – і нарциси не зацвітуть: коли обов’язково треба садити ці квіти
TSN
2025-08-22T04:21:04Z
У Туреччині почали використовувати нанотехнології для захисту археологічних пам'яток
УкраинФорм
2025-08-22T04:15:31Z
22 серпня – яке церковне свято: чому сьогодні не можна будувати плани та розповідати про них
24tv
2025-08-22T04:06:42Z
Безкоштовне житло для переселенців у Сумській області: стало відомо про великий реєстр із фото
Политека
2025-08-22T04:00:19Z
Пенсія по інвалідності для військових: на який період продовжать виплату, якщо треба пройти переогляд
ZN UA
2025-08-22T03:45:50Z
Нацбанк випустив нові 20 гривень із яскравим гаслом: як виглядають
Хвиля
2025-08-22T04:15:50Z
Активний період закінчується: що відбувалося з депозитами протягом літа
24tv
2025-08-22T04:06:30Z
Як підготувати поле з бур’янами до сівби за один прохід
AgroPortal
2025-08-22T04:00:52Z
Україна за два роки інвестувала у модернізацію освітньої інфраструктури понад ₴22 мільярди - МОН
УкраинФорм
2025-08-22T03:48:43Z
До грудня хліб здорожчає майже вдвоє
Знай
2025-08-22T03:36:44Z
Податок на «зайві» метри: скільки мають сплачувати власники квартир і будинків
ГЛАВКОМ NET
2025-08-22T03:30:07Z
Дефіцит продуктів у Кіровоградській області: який популярний товар під загрозою
Политека
2025-08-22T03:00:50Z
Новий графік руху поїздів з Дніпра: "Укрзалізниця" додала рейси та оголосила про зміни
Политека
2025-08-22T02:30:47Z
Як обрати якісне м’ясо птиці? Держспоживслужба нагадала, що має знати покупець
ГЛАВКОМ NET
2025-08-22T02:21:02Z
Штраф до 30 тисяч: водіїв можуть покарати за просту каністру з бензином
Хвиля
2025-08-22T02:27:53Z
Ford готує позашляхову версію електричного пікапа F-150
Топ Жир
2025-08-22T01:06:14Z
Brabus перетворив універсал-купе на кабріолет, який вже мав відкриту версію
Топ Жир
2025-08-22T00:21:46Z
Повернення Jeep Cherokee у вигляді розкішного гібрида з відповідною ціною
Топ Жир
2025-08-21T23:36:08Z
Нічні вулиці Монтерея перетворилися на хаос через натовпи, які залишили асфальт вкритим гумою
Топ Жир
2025-08-21T22:51:34Z
Subaru Outback у версії SUV подорожчав на 5000 доларів
Топ Жир
2025-08-21T22:06:05Z
Lexus непомітно підвищив ціни на одну з найпопулярніших сімейних моделей
Топ Жир
2025-08-21T20:36:55Z
Infiniti анонсує новий Q50 як автомобіль для водіїв з потужністю від Nissan Z та механічною коробкою передач
Топ Жир
2025-08-21T20:06:10Z
Позов проти Subaru EyeSight завершився з багатими адвокатами та обдуреними власниками
Топ Жир
2025-08-21T19:06:00Z
На Херсонщині ЗСУ можуть просунутися вглиб фронту через дії росіян: що відбувається
Telegraf
2025-08-22T04:30:48Z
ДБР передало до суду справу військового, який зливав ворогу дані про полігони
InternetUA
2025-08-22T04:28:39Z
Росіяни за добу 584 рази били по Запорізькій області, є поранена
УкраинФорм
2025-08-22T04:27:59Z
Україну накриють дощі з грозами, але не всюди: де очікувати зливи, а де +33
TSN
2025-08-22T04:21:34Z
Водопостачання подорожчає на 30%: кому доведеться платити більше
Знай
2025-08-22T04:21:24Z
Панські квартири, "кутки"-хостели та бунти через оренду: як винаймали житло у Києві на початку ХХ століття
Комсомольская правда
2025-08-22T04:04:17Z
В Україні дощитиме: погода на 22 серпня
ГЛАВКОМ NET
2025-08-22T04:01:11Z
У Криму пересохли свердловини у шести населених пунктах Бахчисарайського району
УкраинФорм
2025-08-22T04:00:57Z
Сили оборони повернули контроль над більшою частиною села Товсте на Донеччині
ГЛАВКОМ NET
2025-08-22T03:36:31Z
Чим відрізняються два хлопці, які їдять суші: відповідь треба знайти за 18 секунд
GlavRed
2025-08-22T04:27:26Z
Огляд Amazon Kindle Paperwhite : електронна книга, яка здивувала
ITC
2025-08-22T04:01:59Z
9 прихованих функцій Apple Watch, які реально піклуються про ваше здоров'я
InternetUA
2025-08-22T04:01:52Z
Україна шаленими темпами випускає аналог "Шахеда" за вчетверо менші гроші: що відомо про нову зброю
Telegraf
2025-08-22T03:39:52Z
S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля на PS5 — дата релізу і бонуси
InternetUA
2025-08-22T03:03:07Z
Google розповіла про новий процесор Tensor G5
InternetUA
2025-08-22T02:03:41Z
Жінка принесла додому улюбленця свого друга: реакція котів підкорила мережу
Фокус
2025-08-22T01:27:36Z
Криптобіржі та спецслужби США створили мережу для блокування незаконних транзакцій
InternetUA
2025-08-22T00:03:24Z
Користувачі плачуть за старим ChatGPT. Що не так із оновленням нейромережі
ГЛАВКОМ NET
2025-08-21T23:12:50Z
У Великій Британії існує унікальне село, в якому немає жодного автомобіля: як воно виглядає
TSN
2025-08-22T04:21:02Z
Найпростіший рулет з яблуками: без зайвих кроків, завжди вдається
Telegraf
2025-08-22T03:18:17Z
Гороскоп на сьогодні 22 серпня: що принесе п’ятниця кожному знаку Зодіаку
Знай
2025-08-22T01:45:34Z
Таким розбивають серце: ТОП-4 знаки, які довіряють людям занадто швидко
GlavRed
2025-08-21T23:27:25Z
До пиріжків та піци: універсальне кефірне тісто, яке завжди виходить ідеальним
24tv
2025-08-21T21:00:19Z
Знаки зодіаку, які скоро стануть мільйонерами — фінансовий гороскоп від Ванги
TSN
2025-08-21T19:36:06Z
Тест на тип особистості: оберіть двері та дізнайтеся, ким ви є насправді
TSN
2025-08-21T18:48:38Z
Секрети щедрого врожаю малини: що радять садівники
24tv
2025-08-21T18:39:40Z
Дешевий делікатес, який підкорив зірку: Олександр Педан показав, як готує серця в соєвому соусі
24tv
2025-08-21T18:24:06Z
Туран: У Швейцарії Шахтар зробить все, щоб пройти цей раунд Ліги Європи
Football.ua
2025-08-22T04:16:03Z
Колишній чемпіон світу спрогнозував, чи здолав би Усик легендарного Холіфілда
24tv
2025-08-22T04:06:29Z
В Лондоні чи Києві: де зараз живе Андрій Шевченко
24tv
2025-08-22T03:09:22Z
"Динамо" зганьбилося в Сербії і наблизилося до вильоту з Ліги Європи
Telegraf
2025-08-21T22:48:58Z
Полісся — Фіорентина 0:3 Відео голів та огляд матчу Ліги конференцій
Football.ua
2025-08-21T22:18:12Z
«Полісся» поступилось «Фіорентині» у фіналі кваліфікації Ліги конференцій
ГЛАВКОМ NET
2025-08-21T21:45:22Z
«Полісся» зазнало розгромної поразки від «Фіорентини»
УкраинФорм
2025-08-21T21:42:33Z
Шовковський прокоментував поразку Динамо від Маккабі
Football.ua
2025-08-21T21:33:14Z
Футболіст київського "Динамо" Максим Брагару вперше став батьком: перші фото
GlavRed
2025-08-21T21:27:46Z