MY.UAНовини
«Мембершіп буде ставати буденністю»
«Мембершіп буде ставати буденністю»

«Мембершіп буде ставати буденністю»

Третя панельна дискусія в рамках другого Медіадня Премії імені Георгія Гонгадзе була присвячена тому, за рахунок чого сьогодні виживають незалежні медіа. Співзасновниця й директорка «Platfor.ma» Марія Фронощук, засновник та керівник системи видань «The Ukrainians Media» Тарас Прокопишин, головний редактор AIN.UA Ілля Кабачинський та головна редакторка «Української правди» Севгіль Мусаєва розповіли, як шукають моделі сталості для своїх медіа та як вибудовують відносини зі своїми аудиторіями. До вашої уваги — виклад цієї розмови.

Першу дискусію читайте тут. Другу — тут.

Микола Демченко: Тема нашої панельної дискусії — «Шлях змін. Як це — винаходити моделі сталості для незалежного медіа». Тут сьогодні присутні управлінці, люди, які винаходять ці сталі моделі та їх впроваджують. Перед тим, як надати можливість нашій аудиторії почути, як кожен із вас це робить, давайте кожен скаже, як він чи вона розуміє, що таке сталі моделі.

Севгіль Мусаєва: Для мене це моделі, які допомагають не залежати від якогось одного джерела прибутків. Для медіа це критичний виклик, тому що сьогодні не може бути успішною бізнес-модель, яка існує, наприклад, тільки за рахунок грантових коштів, або за рахунок реклами, або за читацький рахунок. Для мене це такий гібрид, який може допомогти медіа існувати.

Марія Фронощук: Я думаю, що стала модель — це та модель, яка дозволяє розвиватися, бути мобільними і гнучкими незалежно від того, що відбувається довкола. Для кожного бізнесу або організації буде своя модель сталості. Для когось це буде кілька джерел фінансування, для когось це буде, наприклад, відсутність контрольного пакету акцій в одних руках.

Ілля Кабачинський: Для мене стала модель — це модель, яка вибудувана, має чіткі процеси, і не потрібно щоразу вигадувати велосипед. Є кілька процесів, по яких ти працюєш, вони для тебе сталі й не потрібно щоранку прокидатися й думати: «Йошкін кот, що робити?». Я — людина проста, тому в мене така ідея.

Тарас Прокопишин: Лише додам дещо до слів колег у контексті фінансової стійкості. Очевидно, це про розвиток, про можливість розуміти, що буде завтра, бути впевненим у цьому завтра — це раз. Це про незалежність у контексті медіа й не лише в цьому контексті. І ще одне — це про диверсифікацію ресурсів, каналів надходження коштів.

Богдан Логвиненко: Я би додав до всього, що говорили колеги, що це можливість довгострокового планування і також планування своєї необхідності для аудиторії як медіа.

Микола Демченко: Розкажіть свої історії, як вам вдається забезпечити багаторічну діяльність своїх проектів.

Севгіль Мусаєва: «Українська правда» — одне з найстаріших онлайн-видань в Україні. Фактично «УП» — перше незалежне українське видання, яке створив свого часу Георгій Гонгадзе разом з Оленою Притулою. Я буду розповідати про те, як ми рухаємося в бік reаders revenue (прибутки від читачів), тому що це важливий експеримент, як на мене. Ми розпочали його минулого року. У нас один мільйон відвідувачів щодня. Важливі речі, які я би хотіла зазначити щодо монетизації: це банерна реклама, це Google AdSense і нативна реклама. Місія, яку ми для себе сформулювали, змінювалася через те, що змінювались і країна, і медіаринок. Якщо у 2000 році це було просто донесення правди, то тепер це також задавати стандарти й шукати істину. Новина є рефлексією на подію, а ось пошук істини — це спільна справа читачів і журналістів. І вигадала це не я, а один із теоретиків такого поняття, як громадська думка, Волтер Ліппман.

Виклики перед медіа сьогодні. Перше — побудова горизонтальних зв’язків з аудиторією. Якщо порівняти часи, коли «УП» створювалась, і теперішню ситуацію, це два абсолютно різних медіаринки. Розвиток соцмереж змушує медіа ставати ближчим до аудиторії. І друге — пошук нових моделей монетизації, тому що банерна реклама, не кажучи вже про передплату, вже не є актуальними, якщо говорити про ринок друкованої преси.

Як залучати читачів до фінансування медіа? Існує три шляхи, як це робити: платний доступ до контенту (paywall), краудфандинг або пожертви та розвиток читацьких спільнот. «УП» у 2020 році обрала третій спосіб і я зараз поясню чому. По-перше, ми створювались у 2000 році як відповідь на цензуру, і для нас право людини на отримання інформації — це базове право. Звісно, ми не можемо сьогодні обмежити доступ до нашого сайту. Знаєте, коли «УП» не працює навіть 10 хвилин, це створює напругу. Тут була Наталія Лигачова, вона якось написала мені, що о 5:30 ранку сайт не завантажувався. Такі повідомлення я отримую майже щодня, коли щось стається з «УП». Я навіть не уявляю, якщо ми введемо платний доступ, яка це буде паніка. В «УП» завжди була соціальна місія: формування суспільства з активною громадянською позицією. Клуб «УП» — це для нас можливість об’єднати таких людей і разом щось робити. Безумовно, це робить наше видання кращим, і це насправді не перебільшення, тому що ми реалізували декілька цікавих проєктів завдяки нашим читачам. Нещодавно ми провели першу відкриту планірку з нашими читачами й почули їхні ідеї. Це цікаво не тільки людям, які хочуть дізнатися, що таке журналістика, але й нам, ми нарешті займаємося побудовою горизонтальних зв’язків із нашою аудиторією.

Для того, щоби побудувати цю спільноту, потрібно з чогось починати. Ми починали з дослідження аудиторії, ми проводили декілька опитувань на сайті «УП», щоби зрозуміти, хто наші читачі. Для мене було відкриттям, що, наприклад, 75 % читачів читають нас постійно й декілька разів на день. Чому читають «УП»? Тому що довіряють як незалежному медіа. Далі ми зібрали фокус-групу з тих людей, які брали участь в опитуваннях. Загалом у цих опитуваннях взяли учать близько трьох тисяч людей, із цих трьох тисяч ми надсилали запрошення всім, хто залишив адресу своєї електронної пошти. В результаті сформувалася група з десяти людей, гендерного принципу не було дотримано, на жаль, тому що були самі чоловіки, але це було також цікаво. Ми сформували також ціннісну пропозицію Клубу «УП». В нас є три рівні членства: 55 гривень, або 125 гривень на місяць, або ж 1250 доларів на рік (таких у нас на сьогодні 23 особи). На цей момент загалом маємо вже більше двох із половиною тисяч підписників. У кожному випадку — різні можливості. Якщо Клуб «УП» — це просто наші прихильники, які готові допомогти, то Толока «УП» — це люди, які отримують знижки та бонуси від компаній — партнерів «УП». Editor’s Club — це люди, які можуть заплатити 1250 доларів на рік, і для них ми робимо окремий дискусійний клуб, де вони зустрічаються, обговорюють якісь важливі теми. Я би хотіла, щоб таких засідань було більше, але через карантинні обмеження це дуже складно. Як працює Клуб «УП»? Це можливість зберігати улюблені статті в кабінеті, можливість дізнаватися про події, це участь у наших опитуваннях. Толока «УП» — це про взаємодопомогу, люди допомагають нам своїми внесками, а наші компанії-партнери у свою чергу допомагають пропозиціями, в результаті всім добре. На кінець 2020 року доходи від мемебершіпу складають 10 % бюджету нашої організації. Ми розвиваємо мембершіп далі, будуть цікаві новини та акційні пропозиції. Зараз ми, наприклад, даруємо кожному учаснику Толоки «УП» фірмову футболку із Дон Кіхотом на гіроскутері.

Гадаю, нам треба прагнути того, щоб через п’ять років читацькі внески складали приблизно 30 % нашого бюджету. Для мене приклад у цьому сенсі — видання The Guardian. Вони проводять фестивалі для своїх читачів, різноманітні івенти, завжди спілкуються з читачами і водночас не обмежують доступ, що цікаво. Я знаю, що є такі випадки, що коли люди стикаються із paywall’ом, вони просто перестають читати це видання.

Микола Демченко: Маріє, розкажіть детальніше про проєкт «Platfor.ma». Я знаю, що ви проходили трансформацію, багато разів змінювали модель.

Марія Фронощук: Так, як мінімум, тричі. Проєкт «Platfor.ma» був заснований у 2010 році. Я приєдналася десь у 2011 році й зайняла позицію директорки з розвитку. Тоді «Platfor.ma» — це була лише афіша культурних подій у Києві, тому що фейсбук-івентів не було. Так вийшло, що із самого початку видання об’єднувало дві аудиторії — людей, які хотіли відвідувати івенти, й організаторів цих подій. Ми вирішили проблеми одних й інших. Це ядро активних городян залишилося із «Platfor.ma» досі.

Після Революції гідності ми зрозуміли, що лише анонсувати події ми більше не можемо, треба говорити також про порядок денний. Ми почали робити видання про культуру та інновації. Було багато дискусій про те, що все погано. Ми почали казати щось, що суперечило цьому тренду, пропонувати, що ми можемо з цим робити, яка є закордонна практика. Минуло, може, два роки — й ми почали розуміти, що нашу ціль, точніше місію (а вона є незмінною із самого початку — просувати позитивні зміни в Україні й допомагати тим, хто це реалізує) ефективніше досягати не лише через медіаформат. Тому ми почали робити колаборації з різними компаніями, з ЮНІСЕФ, з WWF, з ВОЗом, із громадськими організаціями. Ми зрозуміли, що найкраще нам вдається вигадувати щось нестандартне й робити так, щоб важливі теми неможливо було ігнорувати. І просувати ці теми не обов’язково лише на «Platfor.ma». До нас прийшло усвідомлення про те, що ми існуємо в екосистемі стейкхолдерів, які впливають один на одного. Відповідно, ми всі взаємозалежні, й це добре.

Перший параметр нашої сталості — ніхто не керує нашим вибором, «Platfor.ma» і креативна лабораторія належать лише чотирьом членам команди. Єдиний виклик, який перед нами стоїть, — це те, що ми досі здебільшого працюємо за форматом проєктної роботи. Тобто в нас є, наприклад, проєкт із Amnesty International, є проєкт із Центром громадського здоров’я, але якщо проєктів немає, то відповідно немає й постійного притоку тих самих фінансів для того, щоб реінвестувати. По суті зараз складається так: близько 80 % нашого бюджету — це те, що ми отримуємо від проєктної роботи з різними стейкхолдерами (міжнародні організації, громадські організації і відповідальний бізнес) і 20 % — це проєктні гранти. Ну, й зараз ми вже третю спробу робимо залучати нашу аудиторію до того, щоб вона могла підтримувати нас у форматі клубу. Поки нам не подобається жоден із форматів, які є, й нам не подобається, що ми вигадуємо в рамках цих форматів.

Микола Демченко: Коли ви говорите про проєкти, про які саме проєкти йдеться?

Марія Фронощук: Ну, наприклад, роки три тому ВОЗ і Центр громадського здоров’я хотіли зробити кампанію про проблему резистентності до антибіотиків. Або у ЮНІСЕФа є потреба розповідати про вакцинування. Ми приходимо і допомагаємо. Із ВОЗом треба було за маленький строк і маленький бюджет потрапити у прайм-тайм новин. Ми зробили лікарський реп, тобто ми переконали одних із найкращих лікарів заспівати реп про резистентність бактерій до антибіотиків. Текст, відео — все це ми зробили за два тижні. Або із ЮНІСЕФом ми робили челенджі в тіктоку для того, щоб діти самі розуміли, що таке права дітей. Або ми з ініціативою YES та «Gres Todorchuk PR» робили «Парк корупції» — наша команда повністю робила сторітелінг, усі тексти, що там були. Точково ми долучаємося і пропонуємо рішення. Якщо потрібно зробити відео, зробимо відео. Якщо треба зробити додаток, ми зробимо додаток. Так, це трошки головний біль насправді, тому що постійно треба вчитися. Але з цих експериментів народжуються нові продукти.

Микола Демченко: Портал AIN UA — найбільший в Україні спеціалізований портал про IT.

Ілля Кабачинський: Так, ми говоримо про tech-індустрію. Я буду говорити про останні п’ять років, бо саме стільки я працюю на порталі. AIN.UA був створений у 1999 році. За рахунок чого ми незалежні й виживаємо? Ми намагаємося диверсифікувати наші прибутки, тому що є банерка, є звичайний піар, є спецпроєкти, подкасти. На даний момент ми запустили сервіс вакансій, він приносить ледь не 30 % прибутків, тобто теоретично, якби реклама в один день вмерла, в нас би все одно залишалися гроші. Ми операційно прибуткові, в нас із цим немає проблем.

За рахунок чого цього досягаємо? Ми намагаємося бути максимально ефективними й витрачати гроші недаремно. У нас, наприклад, усього чотири журналісти й ми робимо з ними мільйон плюс «уніків» на місяць. Ми намагаємося об’єднувати задачі, якщо це виходить, не витрачати на те, що ми не знаємо, як правильно зробити. «О, давайте запустимо нову рубрику і наймемо 16 журналістів» — у нас такого немає. Ми проводимо якісь експерименти, за рахунок цього не витрачаємо дарма гроші. Для того, щоб ефективно працювати з рекламодавцями, в нас є окрема велика команда. Вони собі працюють, приносять проєкти, в нас не найгірша репутація на ринку.

Плюс ми працюємо у дві сторони: до нас приходять і ми також ідемо. Ми намагаємося працювати проактивно, дуже часто ми приходимо до потенційних рекламодавців уже з готовими ідеями. У нас не найбільші ціни на ринку. В нас також є англомовна версія, а чимало компаній працюють на західний ринок, їм важливо свою рекламу та промо видавати кількома мовами. Знову ж таки сервіс вакансій створений для того, щоб не сильно залежати від реклами й донатів. Якби ми запустили донати, ви всі на мене підписалися б, але коли я випустив би поганий текст, кожен прийшов би, плюнув би мені в спину і відписався би. У випадку з донатами кожен підписник — це твій рекламодавець і потрібно перед ним відповідати.

Ми думаємо, як нам вирости не в плані трафіку, а в ширину. Можливо, запустимо ще якійсь проєкт плюс будемо більше інвестувати в подкасти.

Кількість читачів нашого видання обмежена в Україні, тому що як не крути наш core — це Україна, стати за трафіком, як «Українська правда», ми ніколи не зможемо, тому що ми не соціально-політичне видання, не пишемо на широкі теми. Думаємо створити більше сервісів для стартаперів, для якоїсь частини нашої аудиторії, щоб вона частіше до нас приходила. Є якісь новини, про які ми пишемо перші або єдині, — в цьому також наша фішка.

Тарас Прокопишин: Я — із The Ukrainians Media, зараз ми це називаємо незалежною медійною екосистемою, хоча починалося це все як онлайн-блог про успішних українців. Я впевнений у тому, що ми — наймолодше, найменше й найбільш нішеве медіа в порівнянні з колегами, з якими ми сьогодні спілкуємося. Коли ми починали нашу історію (це було одразу після Євромайдану), ми не мали цілі створити медіа. Я та двоє моїх колег — ми мали певне відчуття, нам не подобався віктимний дискурс, оцей культ об’єктності і страждальництва, тож ми вирішили розповідати про суб’єктних людей, проактивних та відповідальних. Тоді ми запустили блог, ми публікували одне інтерв’ю щотижня, для нас це тоді була волонтерська робота, така друга фултайм-робота, яку ми робили вечорами й ночами.

Таким був перший етап розвитку проєкту. Мені здається, що це було дуже на часі. Якщо би ми пробували реалізувати ту саму ідею зараз, то вона би не спрацювала. А тоді, після Євромайдану, всі були натхненні, всі хотіли бачити інших активних людей, усі хотіли бути активними. Відповідно, ми почали писати великі портретні інтерв’ю й публікувати їх. Ми робили це приблизно півтора року. Ми від цього кайфували. Мені так здається станом на сьогодні, що в той момент наші інтерв’ю були трошки іншими, ніж те, що в більшості було на ринку. Це був лонгрід-підхід, slowmedia-підхід, у нас не було взагалі ніякої реклами й дотепер у нас немає банерів. Ми не працюємо з великою кількістю рекламодавців. Ми робили ексклюзивне ілюстрування кожного інтерв’ю. Ми відчували дуже великий запит. Попри те, що ми створювали дуже мало контенту (ми й зараз його створюємо не багато), ми відчували фантастичний зворотній зв’язок.

Але, очевидно, що волонтерський запал коли-небудь зникає. Ми вирішили рухатися далі — так почався другий етап в існуванні нашого медіа. Наші стартові інвестиції — це три студентські стипендії. Хтось сміється з цього, але це якась частинка нашої історії успіху. В нас не було грошей — ми пішли до наших читачів, у кінці 2015 року ми організували крайдфандингову кампанію, тоді ми назбирали близько 130 тисяч гривень. Зараз це невеликі гроші, але тоді це була просто фантастика для організації. Ми оновили за ці кошти сайт.

Відтоді The Ukrainians розвивався по-різному, якісь ідеї чи формати відживали, щось нове народжувалося. Ми виокремили в підмедіа розділ «Репортажі», тепер це окремий сайт літературних репортажів Reporters. У нас є місія — це уможливлення позитивних соціальних змін за допомогою інструментів журналістики. Відповідно, є якісь підзавдання, одне з яких — це розвиток україномовної літературної репортажистики. У нас є також невелике медіа про лідерів креативних індустрій, у нас є проєкт «Новини здорової людини» (після результатів останніх президентських виборів ми вирішили, що треба рухатися до ширшої аудиторії), в нас є проєкт про книжки «Читанка», ми запустили подкасти.

По факту з невеликого журналу ми перетворилися на незалежну медійну екосистему. Нам це дуже подобається, ми робимо те, що вважаємо важливим і потрібним. Це успіх — ми дожили до цього моменту, не йдучи на якісь ціннісні компроміси. Станом на сьогодні наша бізнес-модель складається із трьох ключових частин. Найбільша (приблизно 60 %, але вона змінюється постійно) — це грантові кошти, приблизно 30 % — це кошти, які ми заробляємо спецпроєктами і сторітелінговою студією (ми пишемо книги для компаній) і приблизно 10 % — це кошти читачів.

У травні 2020 року ми запустили мембершіп-програму. Ми називали це амбасадорською кампанією, ми активізували наших найлояльніших читачів і читачок підтримувати нас. У нас 50–100 унікальних хостів на місяць і у нас зовсім інша логіка взаємодії з аудиторією — значно більш горизонтальна, відверта. Ми називаємо це магією мембершіпу, бо вона створює щодня нові можливості, які ми дотепер не до кінця використали. Сподіваємося, що співвідношення наших доходів цього року значно зміниться в напрямку читацької підтримки. Зараз маємо лише 500 мемберів і мемберок, але в принципі, якщо говорити про співвідношення унікальної аудиторії й підписників, то це дуже непоганий показник. Щодо мембершіпу — в нас зараз є три стандартних формати: 50, 100 і 200 гривень на місяць.

Микола Демченко: Яку цінність ви даєте своїм підписникам?

Тарас Прокопишин: Це хороше питання. Ми теж багато про це думаємо й не завжди маємо відповідь. Звісно, в нас є якесь уявлення про membership value. Оскільки в нас немає дуже багато контенту, ми фокусуємося не на кількості, а на якості. Цю якісь ми «продаємо», цю якість підтримує наша аудиторія. За результатами аналізу заповнених анкет для підписників ми бачимо, що наша аудиторія підтримує нашу місію, ідею проєкту, нашу команду, а також хоче, щоб в Україні було більше якісного україномовного контенту.

Микола Демченко: У мене таке відчуття, що мережа підписників чи тих, хто підтримує незалежні медіа, в Україні є обмеженою. Як будемо розширювати цю аудиторію?

Тарас Прокопишин: Мені здається, це тільки початок історії. Сьогодні Віталій Сич сказав, що «НВ» на сьогодні має 12 тисяч підписників. Я думаю, може бути в рази більше — це питання стратегічної, маркетингової роботи. Коли ми починали нашу історію, ми раділи, що нарешті в Україні є Netflix, Spotify та інші, які навчають українців культури споживання контенту, культури плати за нього, вони задають тренд. Тому в мене відчуття, що цей пиріг буде поступово збільшуватися, незалежно від того, як будуть діяти ті, хто зараз є на ринку. Мембершіп буде ставати буденністю.

Севгіль Мусаєва: Ми говорили про те, що в нас медіа є олігархічними, а маленька частка незалежних медіа, на жаль, не може об’єднатися. Я вважаю, що тут якраз ми маємо об’єднуватися для досягнення спільної мети, зокрема пояснення нашим читачам, чому підтримка незалежних медіа є такою важливою. Я думаю, що великі та маленькі гравці ринку можуть цю ідею підтримувати, створювати ситуативне партнерство, щоби пояснювати, чому важлива читацька підтримка.

Марія Фронощук: Я погоджуюся з тим, що казали мої колеги: щоб ділити пиріг, спочатку треба його збільшити. Не проштовхуючи сплату за контент… Я би навіть не назвала це «сплатою за контент». Ніхто не купує контент — купують цінність, яку контент несе. Десь це буде конкурентна перевага, яка є в цій інформації, десь це будуть розваги («Нетфлікс», наприклад). Коли журналісти думають, що вони продають контент, це шлях у нікуди. Ніхто не йде в незалежну журналістику заради грошей. Це не заради грошей точно! А якщо це не заради грошей, то це варто підтримувати.

Ілля Кабачинський: Я не буду довго говорити про підписників, бо в нас їх немає. Мені не дуже подобається ідея, мовляв, давайте когось підтримувати. AIN.UA — це бізнес. Якщо ми хочемо брати в людей гроші, ми повинні давати їм супер’якісний контент. Якби я знав, що завтра долар буде на 30 копійок дорожчим, а біткойн — на 2 тисячі доларів, я б це закрив за paywall і продавав би цю інфу. Тоді я би зрозумів, за що я її продаю. В іншому випадку ми робимо якісний контент і ми навчилися його монетизувати за рахунок якихось своїх моделей. Колись же люди купували та передплачували газети, зараз навчаться платити і за хороший онлайн-контент. І тезу про те, що в журналістику не йдуть за грошима, я, звісно, не підтримую. Ми платимо хороші зарплати й гонорари, в нас крадуть вакансії.

Фото — Валентина Науменко

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Под Турцией обнаружили гигантский разлом земной коры
Корреспондент
2025-01-31T16:45:42Z
Три человека мира, имеющие "реальные суперсилы": их не могут объяснить даже ученые
TSN
2025-01-31T16:36:24Z
Никому не нужно: Ubisoft выпустила BattleCore Arena и тут же отключила сервера игры
GameMag
2025-01-31T16:31:21Z
12-летний гений провел ядерный синтез в своей комнате
Корреспондент
2025-01-31T16:24:55Z
"Человеческая батарея": мужчина использовал тепло своего тела для генерации энергии
Фокус
2025-01-31T16:12:04Z
Очередной провал: WB Games отключит сервера файтинга MultiVersus
GameMag
2025-01-31T16:06:49Z
Лучшие телефоны Android с возможностью расширения памяти: рейтинг
Фокус
2025-01-31T15:30:02Z
ТОП 10 самых популярных видеоигр на Xbox
Comments UA
2025-01-31T15:30:01Z
Смартфон против кувалды и другие жаркие лайфстайл-новости уходящего января
Marie Claire
2025-01-31T15:27:48Z
Таропрогноз на 1 февраля 2025: выберите карту и узнайте, что вас ждет в субботу
Telegraf
2025-01-31T16:33:01Z
Гороскоп на 1 февраля 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-01-31T16:27:37Z
Как правильно добавлять соду в тесто, чтобы выпечка была пышной и высокой
TSN
2025-01-31T16:21:22Z
Не только снижение веса: что будет, если отказаться от шоколада на месяц
UAToday
2025-01-31T16:12:41Z
Гороскоп на субботу 1 февраля 2025 года
UAToday
2025-01-31T16:12:06Z
Лунный календарь стрижек на февраль 2025 года: когда лучше менять имидж
Comments UA
2025-01-31T16:06:52Z
Математическая головоломка с спичками: чтобы ее решить, нужно переставить только один
TSN
2025-01-31T15:39:07Z
Копеечный лайфхак, как развлечь вашего котика
Telegraf
2025-01-31T15:21:41Z
3 большие лжи, которые следует перестать говорить детям и себе
Comments UA
2025-01-31T14:57:45Z
В Эстонии в украинском ресторане произошел пожар, полиция подозревает поджог
Европейская правда
2025-01-31T16:46:20Z
В Испании произошел взрыв на немецком оружейном заводе Rheinmetall
Апостроф
2025-01-31T16:39:02Z
Россияне в двух километрах от Мирнограда: полицейские показали, как выглядит город – видео
Лига
2025-01-31T16:15:50Z
Мужчина таскал за волосы и душил свою девушку: как его наказал суд
Telegraf
2025-01-31T16:15:44Z
Столкновение самолета и вертолета в Вашингтоне: NYT узнал, что усугубило ситуацию в день трагедии
UAToday
2025-01-31T16:12:19Z
В горах Швейцарии погибли двое нидерландцев
Европейская правда
2025-01-31T16:07:18Z
В Эстонии неизвестные подожгли ресторан украинской кухни Slava Ukraini – фото
Лига
2025-01-31T15:27:47Z
В Эстонии подожгли кафе "Слава Украине"
Telegraf
2025-01-31T15:21:23Z
В Японии трое суток не могут достать водителя грузовика из огромного провала на дороге
Фокус
2025-01-31T15:21:21Z
Легендарный игрок "Шахтера" Степаненко официально перешел в турецкий клуб
ZN UA
2025-01-31T16:12:51Z
Сборная Украины U-21 проведет два спарринга в рамках подготовки к Евро-2025
Корреспондент
2025-01-31T14:45:24Z
Вторая допинг-проба отрицательная: Мудрик вернется на поле, — соцсети
Фокус
2025-01-31T14:21:09Z
Футболист сборной Украины продолжит карьеру в Англии: детали рекордного трансфера
Telegraf
2025-01-31T11:57:48Z
Арсенал – Манчестер Сити: где смотреть и ставки букмекеров на матч АПЛ
TSN
2025-01-31T10:36:11Z
"Включи мозги": Милевский продолжает докапываться до Ваната
Telegraf
2025-01-31T10:18:52Z
Милан отказался продавать своего лидера в клуб, который возглавляет их экс-наставник
Корреспондент
2025-01-31T10:09:43Z
"Реал", "Бавария" и "Ман Сити" узнают соперников: онлайн-трансляция жеребьевки стыков Лиги чемпионов
Telegraf
2025-01-31T09:27:40Z
Главным тренером дортмундской Боруссии стал 53-летний Нико Ковач
Известия Киев
2025-01-31T07:31:27Z
Оккупанты вплотную подошли к Мирнограду: людей призвали спасаться
Новости Украины
2025-01-31T16:36:16Z
"Ценя разнообразие": в Киеве обсуждают ромскую стратегию
Апостроф
2025-01-31T16:12:04Z
Подорожание коммуналки и проезда в Киеве: власти дали обещание
Знай
2025-01-31T16:06:04Z
В Киеве появился 5G? В "Водафон" рассказали, так ли это
Telegraf
2025-01-31T16:00:31Z
На Харьковском направлении снизились темпы российских штурмов
Gazeta UA
2025-01-31T15:15:00Z
Февральское похолодание: синоптик рассказал, когда его ждать
ZN UA
2025-01-31T15:01:15Z
Подштанники не прячем: зима напоследок разбушуется, идут морозы до -16
Знай
2025-01-31T14:36:04Z
Счастливчики месяца: три знака зодиака, которым февраль принесет удачу
Comments UA
2025-01-31T14:06:09Z
Все устали: у ВСУ возникла серьезная нерешенная проблема
Comments UA
2025-01-31T12:21:56Z
Бывшая блогера Леона раскрыла правду о его отношениях с Анной Тринчер
TSN
2025-01-31T16:36:58Z
Премьеры недели: Тринчер спела о созависимости, а CHEEV о ссорах соседей за стеной
Комсомольская правда
2025-01-31T16:24:10Z
Снимался вместе с Зеленским и назвал Путина "животным": куда пропал актер Роднянский и что говорит о войне
Telegraf
2025-01-31T16:12:16Z
Слава Демин рассказал о фобии Елены Зеленской: чего боится первая леди/Блогер раскрыл интересные факты о супруге президента
Апостроф
2025-01-31T16:03:18Z
Из подмастерья в короли: биография великого Джорджио Армани
Marie Claire
2025-01-31T16:01:43Z
Классика Гете, детокс на Байкале и Международный день бармена: чем заняться в феврале
Marie Claire
2025-01-31T16:01:18Z
Какие кроссовки покупать на весну: модные фасоны 2025
Gazeta UA
2025-01-31T15:36:41Z
"Они потрясены": как Бен Аффлек и Джей Ло переживают развод, — СМИ
Фокус
2025-01-31T15:36:07Z
В духе сериала Netflix: в Париже прошел модный показ по мотивам "Бриджертонов"
Фокус
2025-01-31T15:30:30Z
Никто из журналистов не хотел бы быть в позиции просителя
Лига
2025-01-31T16:45:09Z
В ССО высказались о северокорейцах на фронте
Gazeta UA
2025-01-31T16:21:26Z
Кто контролирует гранты и почему это раскалывает украинское общество
ГЛАВКОМ NET
2025-01-31T16:15:22Z
Работа для геймеров-студентов. В Украине появилась интересная вакансия с немалой зарплатой
Telegraf
2025-01-31T16:12:18Z
В Украине пенсионеры не получат часть заслуженных выплат: кому срочно нужно обратиться в ПФУ
Знай
2025-01-31T15:36:00Z
Семейная пара обнаружила скрытый этаж в недавно купленном старинном доме
Фокус
2025-01-31T15:12:56Z
Модернизированный Gepard станет стартом для совместных проектов Украины с немецкой KNDS
Фокус
2025-01-31T15:06:58Z
Снова грядут изменения в мобилизации: какое решение готовят в Минобороны с февраля
Comments UA
2025-01-31T15:03:24Z
Мойка в бачке унитаза: как выглядит самая маленькая ванная в Нью-Йорке
Фокус
2025-01-31T14:57:50Z
Бег может стать спасителем для здоровья или искалечить: что важно делать
Знай
2025-01-31T15:51:13Z
Добавьте в свой рацион этот орех, если не хотите стареть: исследования показали – он очень эффективен
TSN
2025-01-31T15:39:17Z
Кровотечение из носа: когда это может быть сигналом серьезной болезни
Comments UA
2025-01-31T14:30:19Z
Три минуты спасут жизнь: ученые рассказали, как просто снизить риск инсульта на 44%
Фокус
2025-01-31T13:36:58Z
Рецепт Coca-Cola продали за $550
Gazeta UA
2025-01-31T13:09:49Z
Нутрициологи поделились продуктами, которые можно есть на ночь и тех, что лучше не употреблять перед сном
TSN
2025-01-31T12:36:53Z
ВЛК за один день: как успеть пройти и что нужно знать о повторных медосмотрах
Знай
2025-01-31T12:06:50Z
Как хронические заболевания влияют на здоровье зубов
Gazeta UA
2025-01-31T10:33:46Z
Медики рассказали, почему не стоит пропускать вечерний уход за зубами
Comments UA
2025-01-31T10:00:42Z
Ощадбанк предупредил об ограничениях на денежные переводы: что изменится с февраля
Хвиля
2025-01-31T16:42:25Z
В Украине продолжают дешеветь тепличные огурцы
Gazeta UA
2025-01-31T16:39:47Z
Внимание - на "тело" выплат: в Украину идет масштабная индексация пенсий, как изменятся суммы
Знай
2025-01-31T16:36:37Z
Инфляция в Украине: когда ожидается спад и как это повлияет на экономику
Comments UA
2025-01-31T16:33:07Z
Украину за год покинули еще полмиллиона человек, и массовое возвращение маловероятно, - НБУ
UAToday
2025-01-31T16:12:53Z
ФЛП освободили от налогов на время службы по мобилизации, - налоговая
UAToday
2025-01-31T16:12:37Z
Нефть подскочила в цене, но РФ это не спасет: эксперт объяснил почему
Gazeta UA
2025-01-31T16:12:10Z
Объявлена ​​выручка Украины от агроэкспорта за год
Корреспондент
2025-01-31T16:06:03Z
Производителям зеленой электроэнергии недоплачивают 30% средств - Тынный
Апостроф
2025-01-31T15:54:44Z
Водитель на год бросил авто в аэропорту: какую шокирующую сумму он должен заплатить за парковку
TSN
2025-01-31T14:42:53Z
Гость из 2000-х: обнаружен культовый американский спорткар в заводской упаковке
Фокус
2025-01-31T13:12:14Z
800-сильный монстр: тюнеры скрестили старый универсал Mercedes W123 и Toyota Supra
Фокус
2025-01-31T12:12:55Z
Доступная роскошь: лучшие подержанные авто премиум-класса
Фокус
2025-01-31T09:51:20Z
Нетипичный раритет: созданный украинцем автобус 1937 года продают за $500 000
Фокус
2025-01-31T08:21:36Z
Машина из Китая за 30 тысяч: выгода или головная боль через несколько лет
Знай
2025-01-30T21:51:38Z
Некоторым водителям запретили управлять авто: с какого возраста нельзя за руль
Хвиля
2025-01-30T20:45:37Z
Tesla без водителя: когда компания запустит автономные такси
Comments UA
2025-01-30T19:06:54Z
Для суровых зим: представлены мощные внедорожные электрокары от Volvo
Фокус
2025-01-30T17:27:01Z
Пан или пропал: почему России невыгодно выдавать Асада Сирии
Корреспондент
2025-01-31T16:36:03Z
Побиты все рекорды: эксрегионал Кивалов через суд увеличил размер своей пенсии до 246 тыс. грн
Comments UA
2025-01-31T16:30:52Z
"Не надо видеть в Украине только империю зла": омбудсмен РФ сделала заявление по поводу бойцов ВСУ
Апостроф
2025-01-31T16:24:13Z
Чехия рассматривает новую инициативу по закупке артснарядов для Украины – ищет союзников
Лига
2025-01-31T16:12:50Z
Трамп анонсировал 25% пошлины для нефти из Канады и Мексики
UAToday
2025-01-31T16:12:46Z
Власти чувствуют, что ее конец неизбежен, доказательством этого являются нападения на военных, Кличко и Залужного
Comments UA
2025-01-31T16:03:08Z
«Новый «Искандер-1000» может долетать до Львова»: что говорят в СНБО
Comments UA
2025-01-31T15:57:14Z
Повторяет тезисы правительства: китайский чат-бот DeepSeek скрывает правду о преступлениях РФ в Буче
Фокус
2025-01-31T15:51:30Z
СБУ открыла производство из-за утечки возможного заявления Буданова об угрозе для Украины
Лига
2025-01-31T15:39:37Z