19 лютого прем’єра 4-серійної драми «Мама» про події на окупованому Донбасі взяла показники вищі за середні телеканалу СТБ.
Прем’єру телефільму канал показав у п’ятницю, 19 лютого, трансляція тривала з 20.15 до 01.04. У середньому взяла рейтинг 2,4% частку 11,9% за комерційною аудиторією «18-54, 50 тис.+». Наступного дня у суботу канал повторив телефільм у слоті 15.07-19.00, цифри серіалу були нижчими, але на рівні середніх каналуза минулий місяць.
Сам телеканал повідомляє, що «Мама» стала лідером слоту у день прем’єри по аудиторії «жінки 35-44, міста 50+» та посіла друге місце у слоті за комерційною аудиторією «18-54, міста 50+».
Нагадаємо, фільм «Мама» для СТБ знімав «Основа Фільм Продакшен». За сюжетом, мати шукає свого сина, який відправився добровольцем на фронт і потрапив у полон.
Дані для «Детектора медіа» надало агенство Vizeum Ukraine. Дані телепанелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — «Комунікаційний альянс». Дані наведено для аудиторій 18+, 18–54, вибірки «Вся Україна» та «50 тис.+» за показниками rat % і shr %. Дані Overnight. Детальніше по показниках — у глосарії ІТК.
Фото: stb.ua