Американська компанія Facebook інвестує близько $1 млрд у найближчі три роки на підтримку новинної журналістики.
Про це повідомив віце-президент компанії з глобальних питань Нік Клегга.
Таке рішення було ухвалене після конфлікту Facebook з австралійською владою та компаніями країни.
За словами Ніка Клегги, Facebook готовий активно співпрацювати з видавцями новин.
– Ми визнаємо, що якісна журналістика лежить в основі того, як працюють відкриті суспільства – йдеться про інформування громадян, розширення їхніх прав та можливостей, а також про притягнення до відповідальності, – сказав віце-президент соцмережі.
Також він зауважив, що компанія не просить у медіакорпорацій контент, за який її попросили заплатити потенційно непомірну ціну.
Клегг також додав, що існує альтернативний підхід тому, що пропонує австралійська влада. У січні Facebook оголосив про операції з The Telegraph Media Group, Financial Times, Daily Mail Group, Sky News, а також з низкою інших місцевих та регіональних видавничих будинків.
Відповідно до них, соцмережа платитиме за контент, який розміщується у додатку Facebook News, призначеному для користувачів у Великої Британії. Аналогічні угоди були укладені з видавничими будинками в США, ведуться також переговори з представниками в Німеччині та Франції.
17 лютого компанія Facebook заблокувала можливість користувачам ділитися новинами в Австралії. Згідно з ухваленим документом у країні Facebook, Google та інших інтернет-платформ хотіли примусити платити видавничим будинкам за поширення їхнього вмісту.
Так влада Австралії збиралися перенаправити частину доходів інтернет-гігантів від реклами традиційним ЗМІ. Facebook відповів на це блокуванням.