Українське спортивне медіа Tribuna продовжить розвиватись автономно від Sports.ru. Про це повідомляє пресслужба видання.
Власники компанії продали російську частину бізнесу інвестиційному фонду Олексія Нечаєва, який є засновником косметичного бренду Faberlic. Сума угоди не розголошується.
В угоду не увійшли білоруська та міжнародна Tribuna.com, а також стартап Betting Insider.
«Синергія зі Sports.ru серйозно допомогла на початковому етапі запуску проекту в Україні, однак зараз настав час зробити новий крок, і ми до нього готові. Найближчим часом буде проведено технічну ревізію та запропоновані варіанти рішення. Наше головне завдання – зберегти рівень сервісу наших користувачів, до якого вони звикли, а також продовжити розвивати ті фішки, які відрізняють нас від конкурентів: блоги, коментарі, ком’юніті. Що стосується редакції, то тут не зміниться нічого», – сказав директор Tribuna.com в Україні Максим Березинський, який також очолює білоруську компанію.
«Три останніх роки Tribuna.com в Україні є прибутковою. Незважаючи на ковідні складнощі в 2020 році виручка компанії виросла на 20%. У новому році в нас ще більш амбітні плани. Окрім розвитку основного бізнесу, ми також проінвестуємо кілька нових проектів», – додав Березинський.
Засновник Sports.ru – білорус Дмитро Навоша, – який продав свою долю, продовжить консультувати міжнародні проекти, зокрема й українську Tribuna.com.
Окрім сайту, в проект Tribuna.com входять кілька YouTube-проектів, серед них «Трендець» Дмитра Поворознюка, а також мережа пабліків в соцмережах з більш ніж 1,6 млн підписників. Загальна аудиторія проекту – більше 6 млн користувачів.