Дороги в українських містах, і зокрема в столиці, традиційно почали сходити разом зі снігом. Так, наприклад, на проспекти і мости Києва вже повиїжджала комунальна техніка для ямкового ремонту.
Більш детально - у матеріалі ТСН.19:30.
Журналістка впродовж двох місяців спостерігала тільки за однією ямою в середмісті Києва, яку залишили комунальники після ремонту теплотраси. На столичному Подолі і без того складний трафік. Вулиці не широкі, по обидва боки завжди запарковані, а тут іще й вона. Водії постійно пригальмовують, колеса обережно опускаються в глибину. Така яма - мрія кожного автомобільного слюсара. Пішоходам - теж непереливки.
Це перехрестя для ремонту трубопроводу розрили ще торік. 24 грудня ремонтні роботи закінчили. "Київтеплоенерго" запевняє, що місце розриття відразу засипали. А от асфальт залатати - погода не дозволяє. Уже початок березня. І сонце подекуди пригріває - яма нікуди не ділася.
Відео Новини України: чому після ремонту тепломереж на дорогах залишаються ями
А от дороги в українських містах, і зокрема в столиці, традиційно почали зникати разом зі снігом. Так, наприклад, на проспекти і мости Києва вже повиїжджала комунальна техніка для ямкового ремонту. ТСН звернулася до "Київавтодору" з проханням розповісти - чому асфальт не витримує морозів і снігу. Ми чекаємо на відповідь і готуємо сюжет. А тим часом, наша журналістка впродовж двох місяців спостерігала тільки за однією ямою в середмісті Києва, яку залишили комунальники після ремонту теплотраси. Що з цього вийшло - дивіться.
- Telegram
- Messenger
- Viber
- Автор:
- Валентина Доброта