КИЇВ. 11 березня. УНН. У січні 2021 року EBITDA (аналітичний показник, що дорівнює обсягу прибутку до вирахування витрат по виплаті відсотків, податків, зносу і нарахованої амортизації, - ред.) напрямку рендеринга (переробки побічних продуктів птахівництва) МХП зросла на 88,8% в порівняння з аналогічним періодом 2020 року, повідомляє пресслужба компанії, передає УНН.
Деталі
У МХП пояснюють, що побічні продукти виробництва птиці - продукти, не призначені для вживання в їжу людиною (скелети, кістки, мозкові відходи, перо, жир і кров). Їх переробляють в цінні білки, мінерали і жири, які використовуються в харчовій і кормовій промисловості, а також в альтернативній енергетиці. В цілому за минулий рік компанії вдалося збільшити EBITDA даного напрямку на більше, ніж 10%, незважаючи на невелике скорочення виробництва.
"2020 рік став роком викликів та змін, тим не менш, завдяки ряду факторів, за підсумками року вдалося збільшити прибуток від реалізації продуктів рендеринга. По-перше, ми поліпшили якість виробленої продукції і перейшли в преміум сегмент якості за ключовими продуктами - м'ясо-кісткового борошна і жиру. По-друге, на тлі пандемії і загального дефіциту протеїнів на ринку, ціни показали зростання по всіх продуктах рендеринга - стрімке зростання цін на рослинні протеїни і масла відобразилося на піднятті цін на тваринні протеїни і жири", - розповів Максим Гузев, начальник відділу продажів продуктів переробки.
Будуючи бізнес з виробництва м'яса птиці, у МХП відразу ж передбачали утилізацію 100% побічних продуктів птахівництва. У 2015 році компанія переглянула підхід і переобладнала виробництво так, щоб переробляти відходи, а не утилізувати їх. Таким чином, холдинг не тільки знижує вплив на навколишнє середовище, але і розвиває високомаржинальний бізнес. Сьогодні перед компанією стоїть більш амбітна мета - максимізувати частку продукції преміум і супер-преміум якості, яка має велику цінність для покупця і, відповідно, приносить більше прибутку.
"Ми постійно тісно спілкуємося з нашими покупцями і орієнтуємося на поставку продукції найвищої якості - преміум сегменту. Це дає нам можливість швидко розбудовувати наші процеси і оперативно задовольняти будь-якого нашого покупця. Для клієнтів дуже важлива увага і компетентне оперативне реагування на їхні запити. Тому, вони вибирають нас як основних постачальників і готові співпрацювати з нами на тривалий період. Також хотів би відзначити, що ми постійно покращуємо процеси на всіх наших підприємствах - проводимо оптимізацію, реконструкції та модернізації обладнання та ліній з метою зменшення собівартості продукції. У січні 2021 року собівартість продукції переробки побічних продуктів значно зменшилася, що теж внесло свій вклад в EBITDA напрямок", - пояснює Віталій Адамчук, технічний директор МХП.
Доповнення
У МХП нагадали, що в минулому році вони вперше експортували курячий жир до Перу. Це перше експортне постачання, яке було здійснене з України до Перу.