/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Facbe81b014581ea44b2b3ba42f38c4c7.jpg)
Mi Flash Live: sold-out за 1,5 години
12 березня, о 15:00, на allo.
ua відбувся 3-й епізод Mi Flash Live – популярного формату розпродажу в прямому ефірі від АЛЛО та Xiaomi.
Цього разу розпродаж відзначився не тільки черговими рекордами продажів, але й тим, що познайомив глядачів з менеджерами Xiaomi Ukraine.
Смартфони, носимі гаджети та побутова техніка – найпопулярніші категорії розпродажу.
Блискавично! Саме так можливо охарактеризувати швидкість, з якою відбувся перший Sold-out.
Адже, поки тривала пряма трансляція, було розпродано першу партію новенького смартфона від Xiaomi – менше ніж за 1,5 години!.
Крім смартфонів, користувачі проявили неабияку зацікавленість і до товарів екосистеми Xiaomi: зокрема, носимі гаджети та побутова техніка стали найпопулярнішими категоріями розпродажу, а загалом було продано близько 1500 одиниць техніки.
Інтерес до розпродажу також підкреслюють показники користувацької активності.
Так, під час розпродажу загальна кількість відвідувачів allo.
ua зросла майже вдвічі, а одночасно на сайті було майже у 2,5 рази більше користувачів, ніж до розпродажу.
Нові обличчя Xiaomi Ukraine підкорили глядачів.
Flash-розпродаж – чудова можливість представити менеджерів Xiaomi Ukraine, які щодня допомагають розвивати улюблений бренд в нашій країні.
Так, Nicole Liu (маркетинг-менеджер), Владлена Лобус (GTM-менеджер напрямку екосистема) та Інна Ліванова (менеджер по роботі з ключовими партнерами) радо відповідали на запитання глядачів та підписників офіційних каналів Xiaomi Ukraine.
Відданих Мі-фанів цікавили як майбутні плани компанії, так і подробиці про товари, що брали участь в розпродажі.
А автори двох найцікавіших запитань отримали по новенькому смартфону від Xiaomi, що був хедлайнером цього розпродажу.