Телеканал «Україна» нині фіналізує свої плани щодо виробництва розважальних шоу на осінній сезон. Про це в інтерв’ю «Детектору медіа» розповів директор «Медіа Групи Україна» Євгеній Бондаренко.
«У нас кілька ідей в активній фазі опрацювання, ми обговорюємо їх спільно з виробничою командою ефірної групи. Абсолютно точно у нас буде одне або навіть декілька шоу на осінь. Є ідея вокального шоу. Співочий формат – найпопулярніший і добре працює. Але є ідеї і не тільки вокальних шоу, хоча я поки не можу розкривати подробиць», – сказав топменеджер, додавши, що ці рішення буде ухвалено максимум до кінця квітня.
Як і «Маску», нові телешоу вироблятиме власний продакшен «Медіа Групи Україна» «ТелеПро».
«Це усвідомлене стратегічне рішення, яке ми ухвалювали минулого року: історично “Україна” виробляла подібні проєкти з зовнішніми продакшенами, але ми вважаємо розвиток цього напрямку одним із ключових для себе, тому вирішили розгорнути його всередині медіагрупи. Досвід показав, що рішення було правильним», – розповів пан Бондаренко.
Що до «Маски», то у компанії є ідеї, як у новому сезоні можна розширити цей формат для ОТТ.
«Ми вже анонсували новий сезон шоу “Маска”, який, природно, не буде простим повторенням першого сезону. Команда готує багато сюрпризів для глядачів», – підкреслив Євгеній Бондаренко.
Нагадаємо, нещодавно телеканал «Україна» повідомив про початок підготовки нового розважального співочого шоу і оголосив кастинг вокалістів.
«Стати учасником нового співочого шоу зможе будь-хто, для цього не обов’язково бути професійним вокалістом і мати досвід виступів на сцені. Талановиті і натхненні аматори, які раніше співали лише для рідних або й зовсім ніколи не виступати перед публікою теж будуть помічені! До того ж, співати учасники можуть у будь-якому жанрі, самостійно або у складі вокального колективу», – розповіли на каналі.
Також телеканал «Україна» повідомив про старт підготовки до другого сезону шоу «Маска». Канал уже проводить голосові проби потенційних учасників другого сезону.
Фото: «Медіа Група Україна»