Про це в інтерв’ю «Детектору медіа»розповів директор «Медіа Групи Україна» Євгеній Бондаренко.
«Усередині групи багато років говорили, що потрібно запустити власний новинний канал. У позаминулому році ми активно дивилися на цю нішу, вивчали її, визначали, яким він повинен бути. У минулому році 60% мого часу було направлено на реформу нашого інформаційного мовлення. Ми створили “Новинну Групу Україна”, яка об'єднала бренди “Сегодня” і “Україна 24” в телевізійній, виробничій і диджитальній площинах. Зараз у нас на фінальній стадії процес їхньої реорганізації в єдиний організм, і вже можна сказати, що цей організм відбувся, живе повноцінним життям, обслуговуючи багатомільйонні аудиторії, без внутрішньої конкуренції. Ми позиціонуємо і будуємо цей канал як загальнонаціональний, розрахований на широку аудиторію. Канал, на якому представлений весь спектр думок, не випадково наш слоган – “Канал різноманітних думок”. Ми розвиваємо портал segodnya.ua як агрегатор новин, а сайт “Україна 24”, який є розділом segodnya.ua, як агрегатор думок», – сказав очільник «Медіа Групи Україна».
Спочатку «Україна 24» запускався як проект stand alone, але вже в процесі медіагрупа прийшла до розуміння ефективності інтеграції своїх інформаційних ресурсів і створила «Новинну Групу Україна».
«НГУ стала найбільшим інформаційним майданчиком у країні і з точки зору кількості співробітників, і з точки зору контенту, який видається в ефір і в диджитал», – додав пан Бондаренко.
Він також розповів, що регіональні телеканали «Сигма», «Донбас» і 34 канал, які входять до складу медіагрупи, нині також інтегровані в роботу «Новинної Групи Україна»: МГУ прагне покривати регіональний порядок денний з єдиного ньюсруму.
Євгеній Бондаренко також сказав, що, можливо, через два-три тижні телеканал «Україна 24» відкриє дані своїх вимірювань у телепанелі.
«На тлі закриття трьох інформаційних каналів ходило багато розмов, хто від цього виграє. “Україна 24”, безумовно, дещо наростила аудиторію, але все-таки велика частина глядачів перейшла не до нас. У закритих каналів аудиторія була досить нішевою, а ми орієнтовані на більш широку. Головним фактором серйозного стрибка перегляду телеканалу в цьому році було збільшення покриття. Коли ми його запускали, то були на супутнику і в Т2, але з кабельними операторами у нас не співпали цикли. А зараз “Україна 24” – невід'ємна частина нашої пропозиції в діалозі з кабельними операторами, і покриття серйозно збільшилося з 31 грудня минулого року. І це відразу конвертувалося в 20–30% зростання перегляду», – розповів топменеджер.
Нагадаємо, 16 квітня «Новинну Групу Україна» очолив колишній радник директора «Медіа Групи Україна» Сергій Логунов. Він займатиметься стратегічним розвитком усіх інформаційних платформ НГУ та розробкою нових форматів інформаційних програм.
Сергій Логунов розпочав телевізійну кар'єру на каналі СТБ у 2002 році, працював на «Інтері» та Першому національному, створював міжнародний канал іномовлення України «Перший Ukraine», був генеральним продюсером телеканалу UBR з холдингу Ігоря Гужви і телеканалу «112 Україна».
31 травня 2018 року Логунов пішов з посади генпродюсера каналу «112 Україна», на якому працював чотири роки з невеликою перервою на роботу в новинному продакшні «Інтера».
26 березня 2021 року Логунов приєднався до команди «Медіа Групи Україна».
Фото: «Медіа Група Україна»