Електромобілі Tesla можна "легко обдурити", щоб вони використовували систему безпілотного руху Autopilot навіть без людини у водійському кріслі.
Про це повідомляє Consumer Reports, американська організація із захисту прав споживачів.
Як виявилося, для цього достатньо було повісити невеликий вантаж на кермо автомобіля, щоб імітувати вагу руки водія.
Тести були проведені через кілька днів після ДТП за участю "безпілотної" Tesla Mosel S в штаті Техас. Влада припустила, що в момент ДТП за кермом автомобіля нікого не було, а керувався він все тією ж системою Autopilot.
"За нашою оцінкою, система (Autopilot) не тільки не змогла визначити, що водій стежить за рухом, але і зовсім не змогла визначити, чи був водій за кермом автомобіля", - прокоментував результати тестів глава департаменту Consumer Reports з тестування автомобілів Джейк Фішер, який безпосередньо брав участь у тестуванні.
За його словами, йому вдалося навіть, перебуваючи на пасажирському місці, збільшити швидкість руху автомобіля, використовуючи відповідний пристрій на рульовому колесі.
Влада, що розслідує ДТП в Техасі, вже зацікавилися результатами тестів Consumer Reports.
Tesla і смертельна ДТП
19 квітня 2021 року двоє людей загинули у передмісті Х'юстона, штат Техас, в результаті аварії безпілотного автомобіля Tesla Model S 2019. Машина з пасажирами врізалася в дерево і загорілася. За даними поліції, на момент ДТП людей за кермом не було.
Того ж дня, 19 квітня 2021 року Tesla оприлюднила звіт про безпеку своїх машин.
20 квітня 2021 року Ілон Маск прокоментував смертельну ДТП за участю Tesla.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Олена Коваленко