/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F09abd80fc28ddfcbc62a02ed31b2e830.jpg)
Виробникам згущенки рекомендують не копіювати упаковку конкурентів
Як говориться у повідомленні відомства, останні випускають продукцію з таким оформленням з 2019 р., у той час як підприємства, яким надано рекомендації, — з липня-жовтня 2020 р.
За наявною в комітеті інформацією, чимало виробників згущеного молока з цукром використовують при оформленні упаковки продукції графічну стилістику та кольори радянських часів.
При цьому виробниками додаються окремі власні елементи дизайну етикеток.
«У наведеному випадку виробники використовували етикетки не лише з цими впізнаваними елементами, а й унікальні елементи з етикеток заявників без їхнього дозволу.
Зокрема, мова йде про елементи у вигляді стрічок із написом, медалей, розміщення торговельних марок, зображення полуниці у бризках молока.
Ці елементи зображення розміщувалися на етикетках у тих же місцях, де і аналогічні елементи заявників.
Таке схоже оформлення етикеток може призвести до змішування з діяльністю заявників», — пояснюють в АМКУ.
Відтак, комітет надав ПрАТ «Первомайський молочноконсервний комбінат» та ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» рекомендації припинити використання цих елементів оформлення етикеток молока незбираного згущеного з цукром та продукту молоковмісного згущеного з цукром «Згущенка».
«Наразі у комітеті відсутня інформація про те, що таке копіювання етикеток конкурентів призвело до суттєвого обмеження чи спотворення конкуренції.
Відтак, згідно з законодавством, за умови виконання положень рекомендацій АМКУ, провадження у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції не розпочинається», — зазначили у відомстві.