![Прибуткова "Укрзалізниця" при Наглядових радах і антикорупціонерах скотилася в багатомільярдні збитки – нардеп](https://thumbor.my.ua/vQgRhQLI634GQNu50JigZo9G0BY=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2Fda3333e6e5b9c98a56ce52bf7b5c8770.jpg)
Прибуткова "Укрзалізниця" при Наглядових радах і антикорупціонерах скотилася в багатомільярдні збитки – нардеп
КИЇВ. 26 квітня. УНН. Правоохоронні органи борються з корупцією в Укрзалізниці лише "на словах". Про це у коментарі УНН заявив народний депутат Михайло Цимбалюк.
Цитата:
"Жоден із правоохоронних органів не дав результатів щодо боротьби з корупцією в Укрзалізниці. Там процвітає корупція попри те, що за діяльністю підприємства спостерігає Наглядова рада, до складу якої входять міжнародні партнери. Попри те, що про корупцію в Укрзалізниці сьогодні говорять самі працівники підприємства і його скрутний фінансовий стан. Відтак, говорити про реальну боротьбу з корупцією в Укрзалізниці не доводиться. Хіба може НАБУ наразі проводити активне документування і ми ось-ось побачимо результати їхньої роботи. Хочу в це вірити, але поки що тенденції говорять про протилежне", - каже нардеп.
Деталі
Цимбалюк нагадує, що “Укрзалізниця” – державний монополіст – до появи в Україні антикорупціонерів і Наглядових рад була прибутковим підприємством.
"Ми пам’ятаємо, що за часи Кирпи (Георгій Кирпа, гендиректор Укрзалізниці з 2002 по 2004 рр.) - це було одне із найуспішних державних підприємств, яке показувало найвищу середню плату серед працівників. А сьогодні Укрзалізницю довели до ручки. Ми бачимо, який рухомий стан пасажирського транспорту, я вже не кажу про вантажні перевезення. Попри те, що Україна має унікальні пасажирські можливості і раніше це була прибуткова галузь, поки що мені здається, йде імітація боротьби, змінюються один за одним керівники і ніхто з попередніх не поніс відповідальності", - резюмував він.
Доповнення
За результатом 2020 року “Укрзалізниця” показала збиток 12 млрд грн, з яких 8 млрд грн – на вантажних перевезеннях через рішення правління знизити тарифи.
Попри публічні заяви про корупцію на залізниці, НАБУ та САП факти ігнорує. Відповідальний за боротьбу з корупцією в “Укрзалізниці” детектив НАБУ Денис Гюльмагомедов коментувати бездіяльність відмовляється. У ЗМІ вказують, що недбалість антикорупціонерів пов’язана з фактором Михаїла Саакашвілі, чиї підопічні керували державною компанією у другому півріччі 2020 року та начебто покривалися першим заступником директора НАБУ Гізо Углавою ( соратником Саакашвілі). Детально тут.
Ознаки недбалості силовиків визнала і Тимчасова слідча комісія Верховної Ради, яка перевіряє діяльність “Укрзалізниці”.