Державна митна служба України в п'ятницю, 30 квітня, запустила онлайн-службу підтримки (HelpDesk) для бізнесу в тестовому режимі.
Як повідомила прес-служба відомства, система розроблена і впроваджується за підтримки Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM).
Відзначається, що HelpDesk буде підтримувати всі нові процеси Держмитслужби, в тому числі - всі нові сервіси.
Першим напрямком обрали NCTS-систему, яка запроваджується в Україні для приєднання до Європейської конвенції про процедуру загального транзиту.
У березні 2021 року NCTS була запущена на всеукраїнському рівні.
"У 2021-2022 рр. Держмитслужба запланувала оновити більшу частину митних процесів завдяки впровадженню нових IT-рішень. Це стосується як внутрішніх процесів митниці (митного оформлення, управління ризиками), так і практично всіх сервісів. Водночас запускаються нові митні процеси в рамках євроінтеграційних зобов'язань України", - цитує прес-служба заступника Голови Держмитслужби з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Євгена Ентіса.
За словами Ентіса, запуск великого переліку нових IT-продуктів вимагає нових рішень для підтримки бізнесу, які дозволять оперативно розв'язувати проблеми та надавати бізнесу необхідну інформацію про нові сервіси та процеси.
Згідно з повідомленням, HelpDesk реалізований на базі open-source рішення, що дозволяє Держмитслужбі розвивати сервіс під свої потреби.
"Таке рішення було прийнято через відсутність необхідного фінансування ІТ-напрямку, при цьому потреба в створенні цього сервісу була нагальна", - сказано в повідомленні.
Зазначається, що найближчими тижнями буде створено HelpDesk і для працівників Держмитслужби (інспекторів).
NCTS
Система NCTS - загальноєвропейська комп'ютеризована система управління транзитними вантажами. Система була розроблена на основі стандарту UN/EDIFACT для електронного документообігу.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Богдан Слуцький