/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fda3e4ca91e219e288010f7f3f5b571ba.jpg)
Користувачі Twitter зможуть відключати рекламу
Компанія Twitter заявила про намір придбати сервіс Scroll. Сума угоди не уточнюється.
Про це повідомляє The Verge.
Scroll на умовах підписки ($5 на місяць) пропонує можливість відключити показ реклами на сайтах-партнерах.
Для цього використовуються сторонні файли куки або розширення браузера. Отримані кошти потім розподіляються між сайтами-партнерами, які відвідував передплатник.
Twitter працює над створенням власного плану передплати, який включатиме Scroll, нещодавно придбаний сервіс новинних розсилок Revue і ряд сервісів власної розробки. За словами генерального директора Scroll Тоні Хейл, амбіції Twitter перевершують очікування людей.
Після покупки сервісу Scroll, він перестане приймати нові реєстрації користувачів. Для існуючих клієнтів в короткостроковій перспективі не планується ніяких змін.
Як пише видання, передбачається, що Twitter інтегрує Scroll безпосередньо в більш велику передплату, яка, зокрема, буде відправляти невеликі гроші авторам інформаційних розсилок Revue.
Що цьому передувало
У квітні 2021 року соціальна мережа Twitter вела переговори про покупку "голосової" соціальної мережі Clubhouse за $4 млрд.
У березні 2021 року в Twitter анонсували появу можливості додавання реакції на твіти.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Олена Коваленко