Співачка та авторка пісень Христина Соловій випустила кліп на трек «Втікала».
Перший майже за рік мовчання кліп є продюсерським дебютом співачки та переосмислює долю Мавки з драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки в сучасному контексті.
Крім того, сингл є анонсом нового альбому Rosa Ventorum, який співачка обіцяє випустити вже у травні.
Відео починається з цитати Мавки: «Ну як таки, щоб воля та пропала? Се так колись і вітер пропаде!».
За словами співачки, ця фраза є лейтмотивом синглу та символізує, що неможливо жити без волі почуттів і права вибору, без волі, що варто жити за покликом серця, а не так, як написано в казках.
TVORCHI презентували футуристичний кліп з віртуальною реальністю.
43-летняя Василиса Фролова впервые вышла в свет после родов в компании любимого мужчины.
Пісня «Втікала» — це декларація свободи особистості, гімн втечі від чужих казок про нав’язане майбутнє героїні.
Новий сингл натхненний власним шляхом співачки у світі шоу-бізнесу, який намагався приборкати її під свої лекала та правила.
За роки кар’єри аристократка духу Соловій ігнорує критику власної творчості та образів і долає нав’язування чужої волі.
Доля Христини є втіленням української мрії: дівчина з провінції отримує національне визнання, закохуючи в українську культуру.
У кліпі Мавка, що за правилами міфів та казок, вимушена жити в лісі, втікає в цивілізацію та доводить, що правила про «долю героїні» — умовні.
Сингл «Втікала» анонсує довгоочікуваний вихід першого за три роки альбому «Rosa Ventorum» (з лат.
«Роза вітрів»), який складатиметься з 4 частин, що вийдуть окремо.
Саундпродюсером виступив Павло Литвиненко, відомий шанувальникам Христини роботою над платівкою «Любий Друг».
Ідеєю альбому буде тема подорожі та віднайдення власного загубленого шляху.
У новому релізі «фатальна дівчина» львівської музичної сцени формує тяглість традиції української популярної музики.
Співачка виступає послідовницею казкового ретровейву мрійників поп-сцени 90х, таких як Руся, Ірина Білик, ВВ та інших, хто звертався до фентезійних фольклорних світів Лесі Українки та Гоголя.
У новій платівці Соловій як авторка пісень сакралізує свій стиль казкового словопису лірики, за яку її полюбили слухачі у хітах «Тримай», «Хто, як не ти», «Fortepiano» та «Коала».
Казкарка Христина довершує створення власного всесвіту та формує авторський жанр — фентезі-поп, — музики, що будується на казкових метафорах, мелодиці народних пісень, фентезійному світі міфології та створенням магії у кліпах.
«Моя Мавка передає привіт Русалоньці Русі у 90-ті», — кокетує Соловій.
«Лірика у пісні «Втікала» побудована на негативній конотації «казок».
Звичні чарівні казки у тексті пісні є моделлю світобудови суспільства, чужих історій, які люди видають собі та іншим за рольову модель.
Мавка – це персонаж з української міфології, напівказкова істота, яка вимушена жити в лісі, бо так вирішили люди, які створили цю казку.
Але коли обмежують її волю, вона почуває себе незатишно, саме тому її манить втеча, подорож у інший світ, нову цивілізацію.
Якби я прийняла очікування суспільства щодо мене, — і залишилась у нав’язаних «казках», то зараз або співала б російською, або залишилась жити у пригніченому середовищі міщанства.
Мені співзвучний вибір Лесі Українки: «Своїм життям до себе дорівнятись!».
Мій шлях — йти за покликом серця, не зраджуючи собі.
У метафорі «на сукні моїй квіти дикі ожили і я вже не така як була» я оспівую момент катарсису дозрівання, переродження, відмови від ілюзорного «его», усвідомлення своєї суб’єктності, себе як творця свого щастя і авторки своєї історії.
Тому цією піснею я звертаюся до усіх великих мрійників та мрійниць, бунтарів та бунтарок, які заблукали у буднях, віднаходити власний шлях та йти до власної мрії, а не до тієї, яка їм пасувала б на думку оточення.
Світ достатній! Тут є місце для кожного.
Втікайте від нав’язаних казок про ваше майбутнє, шукайте власну дорогу та будьте творцями власної історії.
І тоді на вас чекатиме магічний шлях, який не зрівняється з чужими казками», — прокоментувала Христина Соловій.
Юрій Двіжон, режисер: «Сюжет кліпу розповідає про героїню, яка є творцем.
Вона переживає момент божественного досвіду творчості.
Здається, що вона у стані спокою, але всередині неї вирують пристрасті.
Вона заглиблена у свої фантазії та проживає казкове життя Мавки у Прадавньому лісі.
Простір «Прадавнього лісу» у кліпі є образом суспільства, тим загрозливим незатишним середовищем, яке нав’язує свою волю та світоустрій, знає як правильно.
Так у кліпі з’являється інша магічна істота — Перелесник, злий дух з української міфології, який є уособленням токсичності суспільства.
Він втілює образ переслідувача, який контролює Мавку, хоче залишати її в лісі і знає як для неї буде краще.
Він у кліпі спеціально зображений у оголеній чоловічій натурі, щоб тригерити токсичну частину суспільства, яка не приймає свою природу».