За десять років інтегральний показник телеперегляду знизився, а українці стали дивитися більше західних та українських фільмів, з ефіру зникли російські новини, контент «Інтера» став менш популярним серед аудиторії віком 18–54. Однак старша аудиторія віддає перевагу концертам «Інтера» «Перемога одна на всіх» та радянському кіно. А на «1+1» у лідерах несподівано опинився соратник Ахметова.
У День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні найкраще дивилися новини «1+1» та ICTV, кінопоказ на Новому каналі та привітання народного депутата від «Опозиційного блоку» Вадима Новинського на «1+1». Про це йдеться в топі програм за комерційною аудиторією 18–54 із вибіркою 50 тисяч+. Показники телеперегляду «Детектор медіа» отримав від Vizeum Ukraine.
Також у топі художні фільми українського виробництва. Насамперед це «Танк» виробництва ICTV спільно з PRO TV. Стрічка не прем’єрна — вона вперше вийшла в ефірі каналу у 2019 році й очолила топ із часткою 20,46 % за комерційною аудиторією. Відтоді канал повторює її щороку 9 травня. Це історія про битву радянських військ із нацистами за експериментальний танк Т-34.
Ця картинка кардинально відрізняється від топу найкращих програм десять років тому. Адже тоді переважали російські серіали — «Вольф Мессінг», «Сволота», «Глухар». Ба більше, серед найпопулярніших програм були новини російського «Первого канала» (!).
Цей топ за останні 10 років зазнав змін. Ще у 2019 році активна аудиторія віком 18–54 на рівні з «ТСН» дивилась у цей день «Подробиці», а заразом і інший контент «Інтера»: серіал «Ні кроку назад» про дівчину Тошку, яка пішла на війну, щоб убити Гітлера, та концерт «Перемога. Одна на всіх». Цей концерт незмінно був у топі ледь не щороку.
Зараз контент «Інтера» (концерт, новини, радянський кінопоказ, серіал «Ні кроку назад») 9 травня продовжує користуватися популярністю в аудиторії 18+. Ці проєкти отримали найвищі цифри разом з «Один за всіх» СТБ, новинами «1+1» та ICTV, серіалами «України».
Дані телепанелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — «Комунікаційний альянс». Дані наведено для аудиторій 18+, 18–54, вибірки «Вся Україна» та «50 тис.+» за показниками rat % і shr %. Дані Overnight. Детальніше по показниках — у глосарії ІТК.