Підвищення ціни на проїзд у громадському транспорті на сьогодні необхідне для забезпечення його нормального функціонування.
Таку думку висловив експерт Асоціації міст України Назар Миколюк в ефірі каналу "Україна 24".
"У нас є державні гарантії для окремих категорій громадян, а це приблизно 2,5 млн громадян, які мають пільговий проїзд. І держава, на жаль, не хоче давати гроші на компенсацію. У 2021 році приблизна потреба в компенсації за пільговий проїзд становить 6 млрд грн. Громади замість того, щоб вкладати ці кошти в освіту, в охорону здоров'я, в соцзахист, повинні перенаправити їх на компенсацію за пільгове перевезення в електротранспорті або іншому автотранспорті", - сказав він.
Він пояснив, чому підвищення тарифу сьогодні чи не єдиний вихід із ситуації.
"Страждають в принципі всі в громаді, тому що, по-перше, органам самоврядування потрібно дотувати свій електротранспорт, щоб він нормально функціонував, щоб зарплату отримували кондуктори і водії. Фактично на сьогодні єдиний адекватний варіант, якщо держава, звичайно, поверне компенсацію за пільгові перевезення - це підняття тарифів на проїзд", - сказав експерт.
Що цьому передувало
- 13 травня трудові колективи транспортних комунальних підприємств "Київський метрополітен" і "Київпастранс" заявили про те, що просять столичну владу підвищити тариф на проїзд.
- КП "Київський метрополітен" і КП "Київпастранс" просять мера Віталія Кличка і депутатів Київради негайно вирішити питання і підтримати підприємства.
- Одним із шляхів вирішення проблеми транспортники бачать збільшення діючого тарифу на перевезення пасажирів.
- У метрополітені зазначають, що на 2021 рік економічно обґрунтованим є тариф у розмірі 21,05 грн, у "Київпастрансі" - 25,18 грн для трамваїв, тролейбусів, автобусів і 78,9 грн - для міської електрички.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Юрій Годован