Про це в інтерв’ю «Детектору медіа» розповіла генеральна продюсерка серіального виробництва телеканалу СТБ Катерина Шевелюк.
«Під усіх підлаштуватися складно, тому я фокусуюся на наших лінійних глядачах. У якийсь момент наш фокус переключиться – вже зараз ми вивчаємо глядачів, які споживають наш контент на інших девайсах і платформах», – сказала пані Шевелюк.
Коментуючи запитання про серіал «І будуть люди», який СТБ показував минулого року і який не зібрав високих цифр на телебаченні, проте отримав непогані перегляди в інтернеті, Катерина Шевелюк зазначила, що причина може бути в тому, що серіал був спрямований на вужчу аудиторію.
«Можливо, тому і вийшло так, що на телебаченні він зібрав не такі великі цифри, як хотілося б, а ті глядачі, яким він був близький, змогли його побачити в зручний для них час на інших джерелах.
Як показує практика, можна створювати такі історії, які будуть успішні і лінійно, і в YouTube, і на “Телепорталі”, і ще десь. “Спійматі Кайдаша”, “Мама” – захоплюючі історії, які можна споживати і там, і тут. Ось це круто, коли прагнеш створювати для телебачення, але захоплюєш і іншу аудиторію», – сказала генпродюсерка серіалів СТБ.
Нагадаємо, 14 травня відбулася презентація серіалу «Зломовчання». Створенням картини займається кінокомпанія Star Media в партнерстві з хорватською компанією Drugi plan, німецьким дистриб'ютором Beta Film і ОТТ-платформою Oll.tv.