Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку Новому каналу через ознаки порушень у рекламі та спонсорстві. Таке рішення регулятор прийняв 27 травня на своєму засіданні.
За результатами моніторингу 24 лютого 2021 року о 18:24 телеканал транслював програму «Варто знати», в якій не було зазначено імені автора чи авторів та адреси виробника програми. Також у цій програмі під час виступів директора заводу Akkerman Distillery Ілони Надводської, директора з маркетингу Aznayri Ольги Оширової та у закадровому голосі ведучої поширено інформацію про діяльність підприємства і споживчі якості торгівельної марки алкогольної продукції Aznayri.
Також регулятор отримав скарги від громадян щодо цього ефіру.
Нацрада вважає, що такий контент можна розцінити як приховану рекламу алкоголю.
Перевірка пройде з 11 по 25 червня 2021.
Нагадаємо, у березні 2021 року Суспільний мовник отримав попередження через рекламу алкоголю.