На початку вистави глядачам видають каски та карту для пересування майстернями та цехами заводу, щоби потрапити до підвалу театру.
Глядачі стежать за виставою у різних локаціях. Режисер Івано-Франківського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені Івана Франка Ростислав Держипільський переніс трагедію Шекспіра в сучасні реалії, пише Reuters.
Замість початкової сцени балу в будинку Капулеті Ромео зустрічає Джульєтту у нічному клубі.
За словами режисера, він хотів, щоб у вистави було «постапокаліптичне» відчуття.
«Локація надзвичайно важка. Але вона ідеально підходить, щоб проілюструвати зіткнення духовності, віри і кохання Ромео і Джульєтти і світу, який їх оточує», – заявив Держипільський.
Знаменитий поцілунок Ромео і Джульєтти на балконі відбувається в промисловій вежі, а битва Тібальта і Меркуціо – всередині масивної клітки.
«Це місце надзвичайно важко сприймається. Але воно ідеально підходить для ілюстрації зіткнення духовності, віри і любові Ромео, Джульєтти та світу, який їх оточує», – прокоментував виставу Держипільський.
Молодий актор Олег Панас, який грає Ромео, заявив, що злякався, коли вперше побачив фабричну сцену.
«З одного боку, місце проковтує актора, важко не загубитися в цих декораціях. Але з іншого боку, це додає значення концепції вистави та емоціям актора. Холодна масивна площа, сходи - усі елементи посилюють почуття», – поділився Панас.
29 травня регіональні телеканали Суспільного показали драму-ораторію майстра експресіоністичної новели Василя Стефаника «Вона — Земля», яку Івано-Франківський національний академічний драматичний театр зіграв у рідному селі письменника – Русові, що у Снятинському районі Прикарпаття.
Фото: Суспільне