Південнокорейська компанія LG представила оновлений дизайн логотипу, який отримав назву «Обличчя майбутнього». Кілька яскравих варіантів дизайну, заснованих на існуючому логотипі, зберігають звичний вигляд і в той же час відображають стиль цифрового покоління.
Нові версії дизайну представляють собою сучасну інтерпретацію логотипу компанії, яка пропонує свіжі і барвисті вирази, які є втілення об’єднує молодь, суспільство, технології, світ і майбутнє концепції. Згідно з наявними даними, спочатку новий логотип з’явиться на візитних картках співробітників LG, причому вони зможуть самі вибирати, який з доступних варіантів дизайну використовувати. Самі ж візитки будуть виготовлені з переробленої целюлози.
Надалі LG планує використовувати оновлений логотип в рекламних роликах своїх продуктів, які націлені на залучення уваги потенційних покупців. Відзначається, що LG готується до запуску масштабної рекламної кампанії, мета якої полягає в поліпшенні іміджу бренду і залучення уваги покупців. У кампанії будуть задіяні молоді та перспективні співробітники LG, що працюють в сфері виробництва акумуляторів для електромобілів, OLED-дисплеїв, які розробляють технології на основі ІІ-алгоритмів і ін.
«Ми хочемо привнести трохи творчої енергії в бренд LG і докласти зусиль, щоб бренд пройшов значну і інноваційну еволюцію», – прокоментували появу оновленого логотипу в LG.