/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ff6fd9e7e-15fc-4f2d-a60d-0d3452b7e0fd.jpeg)
"Нова пошта" змінила сервіс - посилкою можна буде керувати онлайн
Відтепер клієнти "Нової Пошти" матимуть можливість управляти доставкою своєї посилки прямо зі свого комп'ютера або смартфона в режимі онлайн, минаючи контакт-центри та інші бюрократичні процедури.
Про це повідомила прес-служба "Нової Пошти", опублікувавши короткий ролик на цю тему в YouTube.
Таким чином, використовуючи новий сервіс, клієнти матимуть можливість продовжити термін зберігання своєї посилки у відділенні, перенаправити її в яке-небудь інше відділення або навіть в інше місто, відмовитися від її отримання, оплатити послугу або ж дізнатися про поточне місцезнаходження вантажу. Для всього цього більше не потрібно буде звертатися в сервіси підтримки клієнтів, поштове відділення і так далі.
Повідомляється, що відразу ж після фіксування замовлення для обробки, клієнт отримає повідомлення про це в месенджер Viber або у вигляді sms з відсиланням на сервіс, що займається управлінням посилкою. Відповідне нововведення підходить як для персональних комп'ютерів, так і для гаджетів на зразок смартфонів і планшетів.
Директор "Нової Пошти" при цьому зазначає, що щомісяця приблизно 4 мільйони клієнтів поштової компанії так чи інакше відстежують на сайті свої відправлення. Раніше, щоб що-небудь поміняти або дізнатися, їм потрібно було звертатися в контакт-центри, безпосередньо в поштове відділення, або ж здійснювати деякі "рухи тіла" через Мобільний додаток. А це означає, що люди були змушені проходити через безліч бюрократичних процедур. Тепер їх має стати на порядок-інший менше.
"Щомісяця приблизно 4 мільйони наших клієнтів відстежують свої посилки на сайті "Нової Пошти". Раніше можна було тільки дізнатися про її статус відправки та оплати, а для інших операцій потрібно було звертатися в контакт-центр, поштове відділення або через Мобільний додаток. Новий інструмент дає можливість самостійно управляти своїми відправленнями і навіть економити час",- сказав директор "Нової Пошти" Олександр Бульба.
Які можливості забезпечить новий сервіс
У компанії відзначили, що завдяки новому сервісу, клієнти "Нової Пошти" отримають наступні нові можливості:
- можна буде продовжити термін зберігання (у разі автоматичного повернення) ще на 3 дні;
- переадресувати посилку в будь-яке інше відділення або в Поштомат;
- перенести дату і час адресної доставки;
- повернути посилку відправнику. Цією функцією може скористатися тільки відправник, щоб відкликати відправку і повернути назад посилку;
- відмова від посилки;
- детальне відстеження руху посилки: коли посилка виїхала з відділення відправника, де знаходиться зараз і дату прибуття;
- можливість прокладання маршруту до конкретного відділення. При цьому можна буде відразу дізнатися графік роботи потрібного відділення;
- Деталізований рахунок оплати і можливість оплатити посилку.
Також можливо вам буде цікава наша публікація про те, що вийшов ролик з геймплеєм довгоочікуваної другої частини культової гри S. T. A. L. K. E. R., яка вийде під назвою S. T. A. L. K. E. R. 2: Heart of Chernobyl. Компанія відкрила збір попередніх замовлень на Xbox Series X / S і ПК на операційній системі Windows.
Раніше ми повідомляли, що Київстар, Lifecell і Vodafone масово відключають українців від Mobile-ID: що відбувається.
Щоб не пропустити найцікавіші новини - читайте нас у Telegram та Viber.