Агентство Saatchi & Saatchi Ukraine отримало нагороду на міжнародному фестивалі творчості "Каннські леви", що проходить у французькому місті Канни в третій тиждень червня.
Про подію повідомляється на сторінці обественной організації KyivPride в Facebook.
Україна перемогла в категорії Outdoor, де журі оцінювало ініціативи у сфері зовнішньої реклами.
Що представила Україна
Saatchi & Saatchi Ukraine посіли друге місце з кампанією"Мама зрозуміє і підтримає". Акція була спрямована на підтримку ЛГБТ-спільнот українським суспільством.
Так, у червні 2020 року над статуєю Батьківщини-матері в Києві, загальна висота якої 102 метри, було піднято райдужний прапор – інтернаціональний символ спільноти лесбіянок, геїв, бісексуалів і трансгендерних людей, а також руху на підтримку прав людини в їх відношенні.
На представленому організаторами відеоролику показано, ніби Батьківщина-мати тримає прапор руці, але насправді прапор не був встановлений на скульптуру.
Чому ЛГБТ
З 1 червня в багатьох країнах світу починається так званих Pride Month, або місяць гордості. Протягом наступних 30 днів представники ЛГБТ-меншин, а також люди, які виступають за їхні права, влаштовують мітинги, паради та фестивалі, покликані звернути увагу суспільства на дискримінацію представників ЛГБТ.
До слова, Saatchi & Saatchi Ukraine - не єдині представники України, які отримали нагороди на міжнародному конкурсі. Так, 17 червня представники креативного агентства Banda перемогли в категорії "Дизайн" і отримали "золото" Young Lions. У категорії брали участь молоді креативщики віком до 30 років.
По закінченню фестивалю українські агентства будуть нагороджені преміями в галузі реклами та креативу.
Раніше портал MY.UA повідомляв про те, що у Варшаві тисячі людей вийшли на вулиці на підтримку ЛГБТ.
Також ми писали, що в Угорщині заборонили пропаганду гомосексуалізму серед молоді.
Щоб не пропустити найцікавіші новини - читайте нас в Telegram і Viber.