В Харківському аеропорту частина пасажирів не змогла потрапити на свій рейс до Туреччини, тому що їм не вистачило місць у літаку.
Про це в Instagram розповіла одна з постраждалих туристок. Її відео розійшлося в соцмережах. Зазначається, що перевізник, авіакомпанія SkyUp, продала на рейс 210 квитків, хоча на борту літака було лише 189 місць.
За словами дівчини, домогтися від авіаперевізника зворотного зв'язку було складно.
"Літак вже полетів. Авіакомпанія SkyUp. Ми гойдаємося вже хвилин 40 точно. Директор до нас не виходить, зворотний зв'язок жодний не дає, каже: "Роз'їжджайтеся по домівках. Квитків продано більше, ніж є місць на борту. Ми якось будемо вирішувати це питання, але ви не полетите", - розповіла вона.
Застряглих в аеропорту людей попросили заповнити заяви на ім'я представника SkyUp. Їм пообіцяли виліт наступним рейсом, спочатку о 8 ранку, а потім об 11. При цьому рейс на 11, за словами пасажирки, вже заповнений.
Зазначимо, практика продажу зайвих квитків в авіаперевезеннях давно відома під назвою овербукінг. Перевізники продають квитки з розрахунком на те, що близько 10% пасажирів можуть не з'явитися на рейс. У моменти пікових завантажень (наприклад, у розпал туристичного сезону), продаж зайвих квитків може призводити до появи «зайвих» пасажирів.
Вас також можуть зацікавити новини
- Греція змінила умови в'їзду в країну для туристів: що варто знати мандрівникам
- Українські авіакомпанії SkyUp, Bees Airline і Windrose отримали дозволи на нові рейси
- Інцидент з літаком SkyUp: у компанії прокоментували інформацію про розгерметизацію і " маски без кисню"
Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм канал УНІАН.Туризм.
Автор: Дмитро Захаров