Інцидент трапився в рейковому автобусі, слідуючому за маршрутом Сміла-Черкаси.
Про це повідомив співробітник Агентства політичного консалтингу Involve Богдан Тищенко на своїй сторінці в Facebook.
Як провідники заробляють на пасажирах
Богдан Тищенко поділився своїм досвідом поїздки на рейковому автобусі Сміла-Черкаси. На своїй особистій сторінці в соцмережі він розповів, як під час поїздки поцікавився у "кондуктора", скільки коштує проїзд.
У відповідь на запитання дівчина уточнила у пасажира, чи виписувати йому квиток. Питання співробітниці "Укрзалізниці" здивувало Богдана, тому він запитав, чи залежить від цього ціна.
"Кондуктор" заявила, що з квитком пасажиру проїзд обійдеться в 25 гривень, а без квитка – на 5 гривень дешевше.
Тищенко попросив співробітницю виписати йому квиток і заплатив повну вартість проїзду, на що дівчина відреагувала незадоволеним виразом обличчя.
Користувачі Facebook засудили дії співробітниці, зазначивши, що автор публікації правильно вчинив, адже "зміни в суспільстві починаються зі зміни себе".
Реакція "Укрзалізниці"
Акціонерне товариство "Укрзалізниця" в коментарях до посту також відреагувало на інцидент.
У відомстві принесли вибачення за дії "кондуктора" і пообіцяли офіційно зареєструвати скаргу клієнта для з'ясувань усіх обставин того, що сталося.
"Добрий день, шановний Богдане! Вибачте, будь ласка, за негативний досвід, з яким зіткнулися. Просимо вас надати більш детальну інформацію щодо вашої поїздки, а саме: номер поїзда і дату відправлення і Ваш особистий номер телефону, щоб ми могли зареєструвати офіційне звернення до відповідного підрозділу і надати вам зворотний зв'язок",- написали в "УЗ".
Автор додав, що поїзд курсує цим маршрутом з травня, і їхати на ньому дійсно комфортно і швидко.
Раніше портал MY.UA повідомляв про те, що "Укрзалізниця" повідомила про нововведення.
Також ми писали, що "Укрзалізниця" ввела пояси безпеки після смерті пасажира, який впав з другої полиці.
Щоб не пропустити найцікавіші новини - читайте нас в Telegram і Viber.