Київський ЦУМ відкрив pop-up корнер у креативному робочому просторі Kooperativ. Нова точка продажу буде працювати до кінця серпня на 4 поверсі простору, біля літньої тераси.
Pop-up ЦУМу оформлений у концепції summer market і декорований відповідно: у п’яти стилізованих холодильних камерах представлені easy buy products — речі, які не потребують примірки. Дизайн простору повторює притаманну ЦУМу палітру і вінтажну концепцію Kooperativ — рожевий неон у холодильниках і підлога з візерунком кахельної плитки.
В асортименті pop-up представлені спортивні аксесуари, футболки, худі, головні убори, взуття та сумки. Серед брендів — Isabel Marant, Champion, Chinatown Market, Maison Kitsune, The Kooples, Victoria Victoria Beckham, Billionaire Boys Club, Fred Perry, P.A.M., Carhartt WIP, Golden Goose, IRO та інші. Також в pop-up можна придбати свічки, акустику Master & Dynamic, фотоапарати Polaroid і колекційні книги видавництв Assouline і Taschen.
Локацію для першого pop-up ЦУМу команда обрала не випадково. Kooperativ став простором, де працює, навчається та розважається аудиторія з IT- та креативної індустрій. Це допоможе універмагу познайомити нову аудиторію з брендами та оцінити попит на представлені колекції.
Літній pop-up корнер став додатковим торгівельним простором до універмагу, за адресою вул. Хрещатик, 38, й онлайн-шопінгу на tsum.ua. На місці також можна зробити інтернет-замовлення, яке буде безкоштовно доставлено у будь-яку точку України.
Читайте також: Художниця Олександра Токарева створила хустки із зображеннями власних картин.