MY.UAНовини
Олесь Барліг: «Хто працював на державному телебаченні, той в цирку не сміється»
Олесь Барліг: «Хто працював на державному телебаченні, той в цирку не сміється»

Олесь Барліг: «Хто працював на державному телебаченні, той в цирку не сміється»

Олесь Барліг, він же Віталій Бабенко — запорізький письменник, культуртреґер, науковець, громадський активіст і телеведучий. Щоправда, в телеефірі він не працює вже кілька років, відколи разом із кількома колегами звільнився зі щойно реформованої філії Суспільного. Однак крапки у своїй журналістській кар’єрі Олесь не ставить. Каже, життя все одно приводить його у сфери, де потрібні навички комунікації. А нові навички й таланти, які Олесь відкрив у собі випадково, дали йому нову роботу — практичну магію, якою він займається разом із дружиною. І не любить, коли люди говорять про це його заняття з невиправданим скепсисом.

Говоримо з Олесем про початок його журналістської кар’єри, прорив на обласне радіо й телебачення, специфіку роботи в обласній державній телерадіокомпанії, причини звільнення та про наукові дослідження тілесності в українських медіа.

Олесю, ваша перша медійна робота була у пресцентрі Запорізького національного університету. Як так сталося?

— Це сталося неочікувано й випадково. В університеті до мене звернулася проактивна дівчина Юлія Чернета, яка опікувалася численними проєктами та завжди була у вирі подій. Вона повідомила про переформатування роботи пресцентру й відновлення легендарного студентського часопису «Дзиґа». Ми мали оновлювати інформацію на сайті, готувати матеріали для друкованої університетської газети й паралельно робили часопис. Ми намагалися брати не візуалом, а змістом, бо потрібних потужностей не мали: це був далеко не Guardian. Часопис був некомерційним волонтерським проєктом (зарплатню ми отримували лише за наповнення сайта й газети), який акумулював енергію з різних факультетів. Це були прикольні часи, коли ми могли дозволити собі до четвертої ранку сидіти, зустрічати світанок за вікном, аби терміново щось доробити для «Дзиґи». Ми просто відчували, що це наша дитинка, яку треба виплекати.

— Робота в пресцентрі була більше журналістикою чи піаром?

— Ми висвітлювали роботу факультетів. Зрозуміло, що мета цього всього була популяризувати активність життя на факультетах: наукового, студентського, освітнього.

Для мене це був великий досвід, тому що це був четвертий курс. Я ще був зелений, трішечки публікувався в запорізькій періодиці, але то були крихти, перші проби пера. А тут я розумів: це робота, де треба писати іноді по дві-три публікації на день. Для студента з мінімальними навичками це була шалена школа.

— Що було далі?

— Паралельно з роботою в пресцентрі ми потрапили на радіо. Ніна Деркач — редакторка запорізького обласного осередку державної телерадіокомпаніії України — викладала в нас радіожурналістику. Вона дала завдання записати на диктофон імітацію радіопрограми. Ми скооперувалися з одногрупницею Юлією Бурдою. Викладачка сказала: «У вас непогано вийшло. Я вам пропоную вийти в прямий ефір на державному радіо». Ми злякалися, але одразу ж погодилися, тому що це був величезний шанс.

Перед першим ефіром тремтіли шалено. Запросили експертку, вона була перелякана, адже теж уперше потрапила на радіо. Ефір вийшов непоганим, і нам сказали: «Називайте якось програму». Ми вигадали дурнувату назву «Порцеляна», бо просто сподобалося звучання цього слова. Пізніше ми підтягували під це якісь концепції: «Ми готуємо вишукані комунікативні страви з гостями з проблематик експертного кола і подаємо їх на порцеляні в прямому ефірі».

Ми мали щочетверга пів години прямого ефіру з гостями на різні теми. Це був цікавий досвід тривалістю два роки. Нам платили кумедні гонорари — чотири гривні за півгодини прямого ефіру. Нам так подобалася ця атмосфера, що ми були готові працювати безкоштовно. Потім гонорар збільшилися до семи гривень за ефір — уже вистачало на найдешевше морозиво. (Сміється.)

Якось запросили на ефір Інгу Естеркіну, зірку запорізької журналістики, яка висвітлювала культурно-мистецьке життя. Вона запропонувала адаптувати наші ефіри під газетний формат для видання «МІГ по вихідних». Це була дочірня газета тижневика «МІГ», присвячена культурному життю. Ми розсинхронювали майже всі наші прямі ефіри, і там я вперше почав отримувати справді великі гонорари. Я був здивований, що це можуть бути гроші, які можна назвати грошима з великої літери Г. Співпраця з газетою тривала, поки її не закрили.

Як склалася ваша кар’єра після закриття газети?

— Знову ж таки Юля Бурда, яка була за спеціалізацією тележурналісткою, сказала: «Треба брати наступний рівень. Я пропоную йти на телебачення». Я відповів: «Я взагалі газетяр, керівництво відкриє мій диплом, подивиться: “Газетна журналістика”, і запитає, чого я приперся». Але Юля наполягла. Ми пішли до Оксани Гладій, яка викладала в Юлі на журфаці як тележурналіст-практик.

У мене на той час були первинні вміння завдяки практиці, яку я проходив на каналі «Алекс» на другому чи третьому курсі. На державному телебаченні була велика плинність кадрів. Туди приходили молоді люди, отримували знання та намагалися їх реалізувати в Києві, Львові, Харкові та інших великих містах. Тож обласному телебаченню потрібна була молода свіжа кров.

Оксана Богданівна давала чудові можливості, вона не тримала в тіні, на лаві запасних. Одразу ж узяла нас співведучими програми «Вечірня лінія». За пів години або сорок хвилин ми зустрічалися з двома-трьома гостями протягом ефіру, і ці блоки з гостями розбивалися сюжетами.

Які були умови праці?

— Студійна робота на державному телебаченні — це особливий режим. Попри те, що багато програм виходили в запису, це був режим прямого ефіру. Небажано було збиватися, щось перезаписувати, клеїти — це додатковий час і ресурси, гроші для освітлення студії, монтаж, розклад якого складався за тиждень. Була величезна проблема прийти у плановий відділ і сказати: «Ми збилися-помилися, нам треба хоча би пів годинки монтажу, щось підклеїти». На тебе дивилися, як на дурня: «Не можна було записати одразу нормально? Ви ж працюєте в режимі прямого ефіру».

Я стажувався чотири місяці. Коли з’явилося місце в редакції суспільно-політичних програм, я пішов далі на співбесіду з усіма ланками: з головним редактором, заступником директора каналу, з директором каналу. Вони дивилися на мене, як на жовторотика, який майже нічого не вміє.

Державне телебачення — це величезний план із виготовлення медіапродукту. Попри можливості для самовираження і творчості, відчуття як на заводі: ти приходиш і відпрацьовуєш зміну з ефірів, сюжетів, програм. Стоїть сітка мовлення та план на точну кількість годин мовлення. Ми заповнювали звітну документацію, похвилинно вираховуючи, скільки всього програм ми записали за місяць. Насправді запорізька школа телебачення неймовірно крута. Ми з колегами, коли зустрічаємося, жартуємо, що той, хто працював на державному телебаченні, в цирку не сміється. Ми виходили в ефір високою температурою, майже без голосу. Пам’ятаю, що в мене майже сів голос і я хрипів. А мені треба було писати сорокахвилинну програму, де ми разом із психологами, соціологами та активістами висвітлювали сімейну тематику. Я пояснював, що не можу провести ефір за станом здоров’я. Мені відповіли: «Не треба цих виправдань. Програма стоїть у плані, треба записати». Бідолашна звукорежисерка витягувала мій майже зниклий голос на повний максимум.



У тих умовах я відчував братерство та сестринство з людьми, які підтримували одне одного. Це одна з чарівних можливостей державного телебачення. Завдяки цьому можна пишатися й дуже тепло згадувати співпрацю. Попри всі негаразди й скандали, які неминучі, я розумів: є люди, які завжди підтримають, підуть назустріч. Це часто рятувало у кризових ситуаціях.

Чим завершилася історія з працевлаштуванням?

— Я був зарахований до редакції суспільно-політичних програм, але це було умовно, тому що 50% матеріалів стосувалися культурної тематики. Півтора року, здається, я вигризав собі програму «Літпросвіт». Мені всі казали, що я не нашкребу на двадцятихвилинку щотижня. Я завжди казав: «Дивіться, є Оля Баранова на телеканалі "Алекс". У неї неймовірна програма про літературу, яка виходить щотижня». Так, я тут схитрував, тому що в Олі була можливість їздити на фестивалі й писати час від часу зірок: Оксану Забужко, Юрія Іздрика тощо. Я ж розумів, що мені треба буде спиратися лише на місцевий матеріал, і це було свідоме рішення. Я знав, що близько 70 % програм будуть про людей, які займаються місцевою літературою та не виходять на загал, маючи дебютну самвидавчу збірку. Але знову ж таки це принцип роботи державного телебачення: воно існувало на гроші платників податків, ми мали максимально висвітлювати життя людей.

Я таки вибив собі програму, вона довго виходила: роки чотири точно, поки структура не реформувалася остаточно в суспільне мовлення. Тоді зникли редакції та програми, бо загальний формат мовлення вимагав зовсім іншого наповнення.

— Що ви робили далі?

— У суспільно-політичній редакції я працював до 2013 року, поки мене не призначили начальником відділу художнього мовлення, де я пропрацював до реформи. У січні 2018-го державне телебачення остаточно перетворилося на суспільне і я став директором ранкових програм. Якщо до цього я кілька разів виходив у прямий ефір у разі форс-мажору, то тепер у мене було щодня дві години ранкових прямих ефірів. Ми з командою поділился на пари та вели програму тиждень через тиждень. Так, прямий ефір — це неймовірно стресові умови, але зрештою ми так одне одного підтримували, що, здається, могли розрулити будь-яку ситуацію. Не прийшов гість — не проблема. Ми побазікаємо, потеревенимо 7–10 хвилин легко. На Суспільному ми пропрацювали до листопада та звільнилися з нього всім відділом за власним бажанням.

— Чому?

— Ми вирішили, що керівництво поводиться неетично. Щоб не бути заручником деструктивної атмосфери, ми написали колективне звернення. П'ятеро людей звільнилися в один день.

Нас попросили за законом ще два тижні відпрацювати. Наш передостанній прямий ефір був на Геловін. Ми прикрасили студію у класичній геловінській атмосфері з гарбузами, скелетами тощо. Запросили Ірину Павленко, дослідницю запорізького фольклору, аби поговорити про українських відьом. Була дівчина, яка прийшла розповідати про традиційні смаколики та дала поради з приготування класичних геловінських пряничків.

Ми відефірили два тижні, написали колективного публічного листа, де пояснили причини, з яких ідемо зі студії, і пішли у безвість.

На реформу державного телебачення покладали великі надії. Що, на вашу думку, пішло не так?

— За моїми припущеннями, які ґрунтуються на суб’єктивному баченні ситуації та можуть бути хибними, від самого початку стояла задача імітації реформи. Мета — поступово крок за кроком розібрати матеріально-технічну базу. Будівлі радіо й телебачення треба було здати в оренду та отримувати з цього гроші. Під соусом реорганізації поступово зменшили колектив. Створювалася іміджева картинка, немов для суспільства з’явилося щось принципово нове та максимально корисне. Насправді це була лише обгортка. Мені здається, що ціль — звести величезну структуру до корпунктів, де будуть працювати 4-5 людей. Ми бачимо, що із Суспільного телебачення йдуть знакові журналісти:Ольга Вакало, Валентин Терлецький. Я думаю, що це люди, за якими ідентифікувався телевізійний продукт у нашому регіоні. Вони йдуть, бо, мені здається, були свідомо створені умови, щоб вони не могли залишилися.

А як, на вашу думку, варто було б реформувати ОДТРК?

— Мені здається, одна з головних проблем була в тому, що втратили стару аудиторію та досі не встигли набути нової. Ми були максимально орієнтовані на пересічну людину та намагалися протягом доби створити максимальну поліфонію, щоб забезпечити пересічного запоріжця різними історіями. Ми говорили, що в кожної людини в області є історія (про фах, особисте життя, родину, хобі), яку він міг би розповісти. Нам хотілося, щоб кожен мешканець області відчував, що він потенційно може бути персонажем якогось з ефірів. Протягом реформи цей фактор розчинився.

Що тепер є цікавого в запорізьких медіа?

— Ольга Вакало, про яку я згадував, робить зараз оригінальний та незвичний проєкт «Радіо на дотик». За ним цікаво спостерігати, я думаю, що в нього великі перспективи. А загалом запорізькі медіа, на жаль, переважно занадто залежні від виборчих грошей, щоб бути якісними і цікавими.

Куди ви влаштувалися після звільнення із Суспільного?

— Я просидів без роботи близько двох місяців, поки не дізнався, що громадянська мережа «Опора» шукає комунікаційника. Пройшов співбесіду. Ми моніторили виборчий процес, аби відстежувати його відповідність законним вимогам. Мої колеги-спостерігачі викликали поліцію, коли помічали порушення закону, пов’язані з виборчим процесом. А я як комунікаційник усе це висвітлював: писав короткі замітки і розгорнуті матеріали. Контракт із «Опорою» завершився, але мене час від часу запрошують писати окремі публікації. 9 липня на сайті вийшов аналіз, який я підготував.

Ви зараз вважаєте себе журналістом чи колишнім журналістом?

— Я все ще вважаю себе журналістом. Після звільнення з телебачення я був налаштований перегорнути професійну сторінку у своєму житті. Був готовий до будь-яких професійних викликів, навіть до кардинальної зміни фаху. Але так сталося, що моя професія мене постійно наздоганяє. Навіть попри мій власний вибір та мотивацію мене запрошують до участі у проєктах, які вимагають навичок журналістської роботи. Торік мене запросили в команду «Мистецького форуму». Я комунікував і модерував, писав пострелізи, долучився до піар-стратегії. Це був потужний мистецький фестиваль, одна з головних культурних подій року для країни. Тиждень щільних заходів, на які приїжджали Андрій Любка, Сергій Жадан, Юрій Андрухович, Ірен Роздобудько, Ірма Вітовська та інші. Для нас було вкрай важливо, щоб це були не просто балачки аби про що, щоб не лялякати дві години про сферичного коня у вакуумі. Ми хотіли проговорити теми культурного менеджменту, горизонтальних ініціатив, що культурні й мистецькі проєкти можуть бути комерційно успішними. Ми також порушували питання, пов’язані з розбудовою колоніальної ментальної матриці в залежності від російського медійного продукту.

— Ви також позиціонуєтесь як громадський діяч. Що це значить для вас?

— Мабуть, громадська діяльність для мене почалася з передостаннього курсу університету. Під впливом Помаранчевої революції у студентські роки я був сповнений максималізму, юнацької романтики. Ми започаткували україномовний самвидавчий часопис «Час’ник», де висвітлювали стан тогочасної української літератури й друкували запорізьких авторів. Окрім художніх текстів, там була публіцистика, переклади, інтерв'ю. Я вмістив там свої інтерв’ю з Павлом Вольвачем, із сестрами Тельнюк. Ми навпомацки вчилися верстки та дизайну. Возили примірники по фестивалях, на Форум видавців у Львові. Якийсь відсоток просто роздавали на вулиці: йшли проспектом та інтуїтивно відчували, якій людині треба подарувати примірник.

Три рази ми організовували на Хортиці «Бардівську ватру» — фестиваль україномовної пісні. Ми її так назвали, тому що плавали в термінології: бардівська культура все ж асоціюється з радянською. Напевно, треба було ще попрацювати на неймінгом, але сталося, як сталося. Ми проводили цей фестиваль улітку на Туристичному пляжі. Всі, хто хотів, вільно долучалися та співали авторські україномовні пісні під гітару.

Потім ми вирішили, що треба влаштувати рок-фестиваль. У ЗНУ в актовій залі другого корпусу ми правдами й неправдами вибили офіційний дозвіл організувати концерт пізно ввечері. І ледь не вигребли потім за те. Адже це була важка музика, не якийсь поп-рок. Тремтіли шибки, кілька разів прибігав охоронець і казав: «Ви робите щось страшне, ми всі отримаємо на горіхи». З нервами, криками концерт відбувся суперово. Ми не платили учасникам. Деякі колективи виступили в мінус для себе, бо хотіли долучитися. Нас об’єднала ідея концерту україномовного року.

Також був фестиваль слему на базі Класичного приватного університету. Слем-культура тоді тільки набирала обертів у країні. Можливо, в Запоріжжі то був перший слем-фестиваль.

За 13 років після закінчення університету ви вирішили повернутися до стін вишу й вступили в аспірантуру. Навіщо це вам? Що досліджуєте?

— Ідея спробувати себе в ролі науковця виринала в голові за останні роки кілька разів. Зрештою, я відчув, що я не зайнятий роботою постійно з ранку до вечора. Я вирішив, що це нагода спробувати. Я досліджую дискурс тілесності в українських медіа. Тілесність — цікава тема, тому що зараз ми переходимо до того, що інформаційний простір сповнений розмов про ідентичність різних людей. Дуже часто ця ідентичність конструюється в медіа саме через тілесні маркери.

Зараз активізувалися різні рухи, щоби проговорювати раніше табуйовані для нашого суспільства теми. Кілька років тому в Україні була потужна хвиля#ЯНеБоюсьСказати, яка трохи випередила проєкт США#MeToo. Я помітив, що для багатьох медіа це було неочікувано, вони не знали, як реагувати на тему сексуального насильства. Вона потребувала особливої етичної чуйності, попереднього досвіду говоріння про такі речі. Так поставав новий тип жіночого голосу в медіа, якого не було раніше. Ми поступово йшли до цього через прецеденти, наприклад,події у Врадіївці.

Кілька років тому були гучні події з насильницькими діями проти ромського табору під Києвом. Ці кейси з ромофобією час від часу виникають у регіональних ЗМІ. Маргінальна культура іноді простежується в медіа без належного усвідомлення гуманістичних цінностей. І ця маргінальна культура часто використовує різноманітні тілесні маркери своїх ксенофобських меседжів.

Це цікаво досліджувати в контексті нашого колоніального минулого, коли ми говоримо про українську ідентичність. Буду радий, якщо науковці й журналісти-практики долучаться до проговорювання проблематики тілесності в інфопросторі.

— Ще одне ваше заняття зараз — практична магія. Чому ви нею зацікавились?

— Це відбувалося навіть без мого особистого вибору. Починаючи з грудня 2017 року цей досвід почав до мене приходити поодиноко, ситуативно, стихійно. Дивно було б не звертати на нього увагу, не фіксувати його для себе, не намагатися відрефлексувати належним чином.

Коли я почав звертати увагу на цей досвід, прокачувати ці скіли, я зрозумів, що це для мене стає одним із провідних занять. Сьогодні це моя основна робота, з якої я зареєстрував ФОП і це те, завдяки чому сьогодні я більшою мірою себе ідентифікую у професійному та світоглядному плані.

— Із фейсбук-групи «Магічні формули Олеся Барліга» відомо, що ви влаштовуєте практикуми, ділитеся формулами й записками до них. Як це все відбувається?

— Я працюю разом із дружиною. Кожного місяця ми набираємо групу людей, для яких готуємо сім листів. У них є шар теоретичний і практичний. Лист складається із семи — дванадцяти сторінок у залежності від теми. Нещодавно ми розіслали першого липневого листа на тему води. У ньому ми розповідали про воду як стихію, нюанси в роботі з нею в залежності від її природних станів, ритуали та практичні поради. Але це не обмежується лише роботою з клієнтами. Адже це світоглядна позиція, яка може наздогнати будь-якої миті в найнеочікуванішій ситуації з певними інсайтами, досвідами сприйняття того, що ти не сподівався відчути.

Я часто стикаюся зі стигматизацією, упередженнями, забобонами, часом — з агресивною реакцією. До мене приходять люди, в яких уявлення про магію склалося з художньої літератури і фільмів про Гаррі Поттера. Я пояснюю, що вони говорять про художній досвід, а є магічний, який працює не в мистецтві, а як система взаємовпливів, причинно-наслідкових зв’язків у житті.

Я зараз уникаю згадування про цю свою роботу та світоглядну позицію. Днями зустрів своїх колег-журналістів, яких не бачив кілька років. І один із них каже: «А я чув, що ти якоюсь маячнею займаєшся і людей дуриш». Я розгубився, бо не знав, як на таке відповідати. Доводити щось, переконувати, що займаюся справою, в яку вірю, якою переймаюся, наводити приклади успіху мені здалося принизливим. Тому я просто перевів це на жарт. Можливо, вчинив неправильно.

Фото надані Олесем Барлігом

Теги за темою
ОбществоЗапорожье
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
В Раде набросились на Зеленского: что требуют от президента
Comments UA
2025-06-12T09:54:21Z
"Большая часть ляжет в могилы": Арестович шокировал новым прогнозом будущего Украины
Comments UA
2025-06-17T20:00:36Z
"Целых двое суток", - Путин "поддал" и проговорился о проблемах со здоровьем. ВИДЕО
Новости Украины
2025-06-15T15:36:59Z
Иран развязал войну против Катара — Axios. ВИДЕО
Новости Украины
2025-06-23T17:00:37Z
Венгрия и Словакия заблокировали европейский пакет санкций против РФ: как они это объяснили
Новости Украины
2025-06-23T18:51:43Z
Словакия назвала "легитимным" закон в стиле Кремля
ZN UA
2025-06-23T18:33:58Z
Хороших новостей ждать не стоит: эксперты назвали три сценария завершения войны в Украине
Знай
2025-06-22T20:30:05Z
"Коалиция решительных" в ступоре: Зеленский рассказал, что произошло
Comments UA
2025-06-14T14:39:40Z
В партии Трампа в очередной раз поступили подло Украины: детали громкого решения
Comments UA
2025-06-13T18:54:48Z
Субсидия на коммуналку: некоторые украинцы получат выплаты задним числом
Знай
2025-06-23T17:36:40Z
Не будет ни света, ни газа: украинцы могут остаться без благ цивилизации
Знай
2025-06-15T15:36:16Z
Готовьте до 2000 грн: "Нафтогаз" призвал украинцев установить важный прибор
Знай
2025-06-15T16:21:57Z
Цены приятно удивляют: сколько стоят фрукты на рынке в Одессе
Telegraf
2025-06-14T12:54:59Z
Украина получила 190 млн долларов на ремонт мостов и дорог
Корреспондент
2025-06-23T18:48:08Z
Цены на нефть отреагировали на удар по базам США
Корреспондент
2025-06-23T18:30:21Z
В Украине подорожали базовые продукты: сколько стоят хлеб, подсолнечное и сливочное масло
Хвиля
2025-06-13T19:21:28Z
Дадут на газ, отопление и услуги ЖКХ: украинцы могут получить помощь на оплату коммуналки
Знай
2025-06-14T17:21:45Z
Европейцы учат Украину, как спасать леса: в Полесской экоинспекции делились опытом контроля вырубок
Знай
2025-06-12T09:42:37Z
Опасная окрошка: 3 признака, при которых ее нельзя есть, даже если вы ее утром приготовили
Знай
2025-06-17T16:51:59Z
Свежесть до четырех недель: как правильно хранить зелень в холодильнике
Знай
2025-06-22T18:51:04Z
Не сажайте огурцы на этих местах, потому что урожая не дождетесь
Telegraf
2025-06-15T06:24:27Z
Песчаные скалы и вода цвета неба: в Украине есть экзотический уголок, о котором мало кто знает
Telegraf
2025-06-13T17:42:45Z
Как выдержать удары судьбы: Омар Хайям раскрыл единственное лекарство от неудач более 1000 лет назад
TSN
2025-06-23T17:03:06Z
Масштабная катастрофа 5 июля: "Новая Баба Ванга" сделала ужасное предсказание
Знай
2025-06-23T16:51:54Z
От тли, от клещей и для энергии: как подкормить деревья на даче апельсиновыми корками
Знай
2025-06-13T16:51:10Z
Картофельные гнезда с ароматными грибами: сохраняйте идею сытного семейного ужина
Gazeta UA
2025-06-23T15:57:02Z
Ретроградный Нептун 2025: время прозреть, а не упасть в иллюзии, как отразится на каждом знаке Зодиака
Знай
2025-06-23T15:51:21Z
Эффективный способ выспаться: ученые назвали лучшую позу для сна
Фокус
2025-06-21T07:15:50Z
На чем жарить: диетолог назвала масла, которые подходят для этого и которых надо избегать
UAToday
2025-06-23T09:00:41Z
Важная поддержка: как помочь человеку, у которого истерика
ZN UA
2025-06-17T17:33:54Z
Чем подкармливать огурцы: советы огородникам
Gazeta UA
2025-06-15T03:39:22Z
С чем нельзя совмещать молочные продукты: в списке бананы, рыба, цитрусовые и не только
Знай
2025-06-23T17:51:51Z
Глобальное потепление лишит сна миллионы, а некоторых — жизни: о чем предупредили ученые
Фокус
2025-06-23T15:51:59Z
Наконец диетологи дали окончательный ответ: можно ли есть огурцы вместе с помидорами в салате
TSN
2025-06-23T15:36:36Z
Как чашка кипятка может продлить жизнь: совет от китаянки в Украине
Знай
2025-06-23T13:51:23Z
Мужчина съел 36 яиц за день и пожалел: опасный челлендж снова в тренде
Фокус
2025-06-23T12:21:01Z
В Киеве расцвели кактусы: превращается ли столица в пустыню
TSN
2025-06-23T17:03:56Z
Не хватит ни техники, ни людей: Коваленко оценил "размах" российского наступления
Новости Украины
2025-06-15T17:33:39Z
В Киеве на месте разрушенного подъезда многоэтажки произошло повторное разрушение
ZN UA
2025-06-23T09:57:04Z
От боевиков освободили украинский город
Gazeta UA
2025-06-13T02:39:05Z
ВСУ уничтожили нефтебазу в Ростовской области - Генштаб
Gazeta UA
2025-06-23T18:27:05Z
Российские войска продвинулись на фронте: какие территории захватили
TSN
2025-06-23T18:06:37Z
Сажа до небес. ГУР уничтожило российский товарняк
Корреспондент
2025-06-22T14:33:49Z
Зашли ли оккупанты на Днепропетровщину: в Генштабе объяснили
Gazeta UA
2025-06-13T17:54:31Z
Российский военный расстрелял жилой дом из гранатомета в Курской области
Comments UA
2025-06-10T07:51:59Z
"Здесь должны были спать дети": появились кадры разрушенной комнаты детей Тополи
GlavRed
2025-06-23T06:40:50Z
Почему нельзя отказываться купаться 23 июня и что нужно выпрашивать сегодня: приметы и запреты на Агрипины
Знай
2025-06-23T04:03:11Z
Светлана Павелецкая рассказала, нашла ли общий язык с детьми Дмитрия Кулебы
Комсомольская правда
2025-06-23T06:52:55Z
Квартира-гроб: как выглядит жилье в Гонконге за $250 в месяц
Фокус
2025-06-23T17:06:07Z
До 3000 гривен ежемесячно: украинцам в июле начнут начислять деньги на карты – кто получит
Знай
2025-06-23T18:36:21Z
Модернизированные беспилотники РФ: в чем их угроза и как защититься
TSN
2025-06-23T18:36:04Z
Женщины массово получают повестки в ТЦК: адвокат объяснил, что происходит
Знай
2025-06-13T02:30:52Z
Конец европейского гостеприимства: мигрантов за границей начнут фильтровать по новым правилам – кого развернут домой
Знай
2025-06-15T16:06:20Z
Почему нужно есть гречку 13 июня, но нельзя пить молоко: запреты и традиции на Акилины
Знай
2025-06-13T02:00:35Z
ОГП: В Одессе нашли убитой 7-летнюю девочку. Задержан 31-летний сосед – видео
Лига
2025-06-19T20:18:17Z
Девятая жертва российской атаки на Киев - 11-летняя девочка
Корреспондент
2025-06-23T16:55:02Z
В Ивано-Франковской области нашли в лесу 5-летнего мальчика спустя трое суток поисков
Комсомольская правда
2025-06-21T07:57:23Z
Атака на Киевщину: разрушен отель с клиникой, есть погибшая и пострадавшие
Корреспондент
2025-06-23T03:15:35Z
Ракета пробила дом до подвала: столица оправляется от очередного удара
Gazeta UA
2025-06-23T18:48:08Z
Удар РФ по лицею на Одесчине: число пострадавших возросло, среди них есть школьники
Апостроф
2025-06-23T16:21:55Z
Удар по Киеву: разрушен подъезд, есть погибшие
Корреспондент
2025-06-23T04:18:26Z
Прокуратура разоблачила преступную группу из экс-правохранителей, пытавших проукраинских жителей Херсонщины
Апостроф
2025-06-12T10:03:43Z
На борту самолета в Индии никто не выжил - СМИ
Корреспондент
2025-06-12T15:07:47Z
В России умерла звезда фильма Ирония судьбы
Корреспондент
2025-06-21T09:09:23Z
MELOVIN рассказал о перенесённой операции
Корреспондент
2025-06-12T16:27:50Z
"Я сразу озвучила свою позицию": Рамина Эсхакзай объяснила, почему не афиширует отношения с военным
Апостроф
2025-06-12T09:54:17Z
Анастасия Приходько показала кадры крестин 15-летней дочери
Комсомольская правда
2025-06-13T15:24:35Z
На сериале с ним выросло не одно поколение: как выглядит могила звезды "Коломбо" Питера Фалька
Telegraf
2025-06-23T15:03:22Z
Родился в Киеве, а умер в Москве: где похоронен секс-символ 80-х Андрей Харитонов
Telegraf
2025-06-23T13:57:59Z
Украинский трейлер фильма «Долгая прогулка»
Кино-Театр
2025-06-11T16:18:47Z
"Он вас вообще не вспомнит...": Веня из ВКВ вернулся на сцену после сложной операции на мозге
Апостроф
2025-06-23T12:57:14Z
Украинская русалка снялась для модного журнала
Telegraf
2025-06-23T12:16:07Z
Саудовский гранд предлагает Эрнандесу феноменальный контракт
Корреспондент
2025-06-23T15:45:30Z
Паркер прокомментировал спорный удар Дюбуа, нанесенный Усику в их поединке
Корреспондент
2025-06-14T10:33:36Z
Внимание к Симеоне: новый клуб Серии А присматривает игрока атаки
Корреспондент
2025-06-15T17:42:27Z
Обновленный рейтинг P4P от The Ring: Усик лидирует, топ-3 - без изменений
Корреспондент
2025-06-12T14:51:18Z
Сиренко объяснил, почему решился на бой с соотечественником
Корреспондент
2025-06-23T17:39:20Z
В Молдову не пустили десятки россиян, которые ехали на "чемпионат по кикбоксингу"
Европейская правда
2025-06-23T17:34:16Z
Караваев оценил соперников Динамо в квалификации ЛЧ
Корреспондент
2025-06-23T16:48:11Z
Позиция по войне: Сиренко высказался о решении Ломаченко покинуть ринг
Корреспондент
2025-06-23T15:33:45Z
Непривлекательный гонорар: Чисора назвал причину отказа от боя с Итаумой
Корреспондент
2025-06-23T15:03:34Z
Фигурка рыбки на автомобиле - что означает и зачем наклеивают - Главред
Gazeta UA
2025-06-15T04:18:53Z
Штрафуют даже за листик из дерева: водителям нужно внимательнее присмотреться к номерам
Знай
2025-06-14T18:51:46Z
Volkswagen представил Polo Edition 50 в честь 50-летия модели
Корреспондент
2025-06-13T19:57:45Z
Toyota Corolla Touring станет отдельной линейкой в новом поколении Corolla
Корреспондент
2025-06-23T16:18:47Z
Съедает всю зарплату: водителям объяснили, когда следует попрощаться со своим авто
Знай
2025-06-23T14:51:14Z
В Украине появился флагманский электромобиль Volvo с запасом хода более 600 км
Фокус
2025-06-23T09:42:26Z
Geely показали оригинальный "мультяшный" электрокар стоимостью до $7000
Фокус
2025-06-23T07:51:43Z
Лайфхак, как добавить свежесть автомобиля не используя химию
Знай
2025-06-23T05:21:13Z
В Украине штрафуют водителей за открытые окна в авто: что нужно знать
Comments UA
2025-06-22T16:03:55Z
Литиевая батарея будет служить рекордно долго: что придумали ученые
Фокус
2025-06-19T08:42:36Z
Лицензия на азартные игры от Мальты: преимущества и недостатки
Comments UA
2025-06-15T15:30:27Z
Клиенты "Киевстар" возмущены: вместо обещанной скидки сняли полную плату
Знай
2025-06-15T03:21:22Z
Названо найкраще натуральне добриво для плодоношення огірків та помідорів
AgroNews
2025-06-12T16:21:20Z
Земля пожирает сама себя: часть земной коры "опускается" в ядро
TSN
2025-06-23T18:51:10Z
В Риме под площадью Форума Траяна нашли гигантскую мраморную голову
Корреспондент
2025-06-23T17:12:12Z
Искусственный интеллект способен обманывать, шантажировать и мстить: новое исследование ученых
TSN
2025-06-23T16:51:44Z
Разработчики "Ведьмака 4" призвали не спешить с оценками роли Цири до выхода игры
GameMag
2025-06-23T16:25:20Z
Apple рассматривает приобретение ИИ-стартапа Perplexity - Bloomberg
Корреспондент
2025-06-23T16:24:15Z