Подробиці розповів у Facebook заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко.
"Головний автовокзал столиці модернізували вперше за 60 років.
Поки столична влада не може дати ради із заторами та облаштуванням транспортної інфраструктури у Києві, центральна влада у партнерстві з приватними інвесторами налагоджує логістику пасажирських автобусних перевезень", - каже Тимошенко.
Він нагадав, що минулого року Фонд держмайна провів аукціон з продажу комунального підприємства "Київпассервіс" приватним інвесторам за 231 млн грн.
Цьому КП належали Центральний автовокзал і ще 23 автостанції у Києві та області.
"Це показовий кейс того, як приватизація ключових, але абсолютно застарілих інфраструктурних об’єктів перетворює їх на ефективні транспортні вузли", - каже Тимошенко.
Нові власники інвестували в реконструкцію автовокзалу понад 100 млн гривень.
Тут з’явились зручні зали очікування, кімната матері та дитини, каси з квитками на рейси офіційних та перевірених перевізників, фудкорти, готель на 34 номери.
Крім того, вся територія пристосована для маломобільних груп населення.
Змінилась і філософія співпраці з перевізниками: замість 30% з кожного квитка у пошарпаному автовокзалі з поганим сервісом, перевізники платитимуть 15% квитка за заїзд на комфортний для пасажирів вокзал.
"Головний автовокзал столиці – наразі флагманський проєкт змін на ринку автостанцій.
Нові власники планують поширювати інноваційні підходи до роботи і на інших автовокзалах", - додав Тимошенко.
Як повідомляє Міністерство інфраструктури, автовокзал прийматиме 7 тисяч пасажирів на день, рейси відправлятимуться до всіх обласних центрів та сусідніх країн.
Квитки доступні для продажу і бронювання онлайн.
Раніше Кирило Тимошенко заявляв, що цього року почнеться реконструкція в аеропортах Житомира, Кривого Рогу, Ужгорода, Вінниці, Чернівців, Рівного, Полтави, Дніпра, Херсона та інших.
Це частина стратегії відновлення регіонального авіасполучення за програмою президента Володимира Зеленського "Велике будівництво".