Агенція медійного росту «Або» повідомила «Детектору медіа», що запускає онлайн-журнал Newyorker.city про селище Нью-Йорк Донецької області (це селище Новгородське, якому Верховна Рада нещодавно повернула історичну назву).
«Видання працюватиме не як класичне новинне медіа зі щоденним оновленням, а як онлайн-журнал — кілька матеріалів на тиждень з історіями про життя у селищі, його жителів, минуле і сьогодення, перспективи та поточні проблеми», — розповіли в Агенції.
Менторка Агенції Ольга Омельянчук їздила в Нью-Йорку для підготовки текстів для запуску онлайн-видання та пошуку журналіста на місці, який у подальшому буде займатися сайтом.
«На прикладі Newyorker Агенція тестує новий формат запуску локальних медіа — сайт з полегшеним функціоналом для міст та селищ із населенням 5-25 тисяч. Ці медіа зможуть ефективно працювати з 1-2 працівникам на місці та за підтримки фахівців агенції — менторів, дизайнерів, SMM-ників», — сказала співзасновниця Агенції Лєра Лауда.
Агенція медійного росту «Або» повідомила, що сайт запускають також задля посилення медійної присутності на сході України.
«Також агенція планує залучати для підготовки матеріалів для Newyorker відомих українських журналістів. Вони час від часу їздитимуть у Нью-Йорк на 2-3 дні та вишукуватимуть там історії. Крім того, Newyorker матиме нетипову для медіа сторінку в Instagram, розробкою концепції якої займається агенція», — йдеться в повідомленні.
Newyorker.city презентують у серпні. Агенція планує влаштувати презентацію безпосередньо в Нью-Йорку.
Нагадаємо, у 2018 році Агенція розвитку локальних медіа «Або» запустила онлайн-журнал про життя на сході України. «Свои.City» стали першим онлайн-виданням, яке Агенція розвиває як власне медіа. У 2019 році «Або» запустила інтернет-видання про відпочинок і життя в приморських містечках і селах України – «О, Море.Сity».
Фото: Ольга Омельянчук / Facebook