Медіахолдинг Live Network позиціонує свій флагманський канал Live як мовника загальнонаціонального масштабу з інформаційно-розважальним контентом, водночас, регіональні канали групи повинні стати виключно інформаційними.
Про зміну позиціонування каналів вінтерв’ю «Детектору медіа» повідомили СEO і співзасновник Інституту когнітивного моделювання, який керує каналами групи – Світлана Павелецька та Дмитро Царенко.
За словами Павелецької, регіональні канали медіагрупи будуть інформаційними, водночас у флагманського каналу Live є національний потенціал, ширший за суто інформаційний.
«Канал (Live – Ред.) був на супутнику і у кабелі у різних регіонах країни, і дуже багато було зворотного зв’язку від аудиторії. До того ж, щойно ти робиш столичний канал формату, ширшого за інформаційний, він одразу стає каналом національного масштабу. Тому що в Києві відбуваються події національної ваги», – каже Павелецька.
Дмитро Царенко додав, що Live, як канал-флагман орієнтуватиметься на ширшу аудиторію.
«Ми змінили його формат з інформаційного на інформаційно-розважальний і розважальна частина не прив’язана до певної локації. Тому ми спокійно позиціонуватимемо Live як канал для всієї країни», – зауважив він.
Керівники Live Network додали, що у 2022 році мають намір розвивати канали у Харкові та у Львові.
«Ми не змінили наш намір йти у регіони, але змінили шлях, яким ми туди йдемо», – каже Павелецька.
Медіахолдинг Live Network заснований наприкінці 2020 року, до його складу входять регіональні телеканали Live (раніше Kyiv.live), «Типовий Київ», Odesa.live. Медіахолдинг належить нардепу «ОПЗЖ» Вадиму Столару.
26 липня 2021 року Національна рада з питань телебачення та радіомовлення переоформила ліцензію ТОВ «ТРК Купол» Вадима Столара, яке мовить під логотипом «Live», та дозволила перейменувати мовника на «Типовий Київ».
У коментарі «Детектору медіа» Світлана Павелецька повідомила, що на базі Kyiv Live створять два канали: ефірний «Типовий Київ» буде столичним каналом, а супутниковий Live – «цікавим каналом національного формату».
Також у 2020 році Live Network планує запустити телеканал у Харкові, а до вересня поточного року медіахолдинг має намір відкрити корпункт у Львові.
Фото: Live Network