Українці все частіше почали скаржитися на державні фінансові установи. Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк. Клієнт поскаржився на те, що клієнт працює з посередниками, за яких ніхто не може відповісти.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяВсе це було розміщено на спеціальному порталі Мінфіну, де регулярно розміщують скарги.
Клієнт пише про те, що придбав квитки через додаток мобільного банкінгу Приват24 Кирилівка-Дніпро. Раптом, йому подзвонили і сказали, що рейс був скасований, так як автобус зламався, і запропонували докупити квитки, які на 100 гривень дорожче.
"При тому що ті рейси навіть дешевше, сказав повернути гроші, прислали смс куди дзвонити ніхто не бере телефон, подзвонив за номером на квитку сказали зводити на інший номер, подзвонив скель що чекати повернення грошей від одного до трьох днів, і сказали що квиток Я купив через посередників, на питання чому так довго повернення грошей, одне мовчання. Якщо самому відмовитися від поїздки то ніхто грошей не повертає... а тут ще й чекати треба, при чому нікого не хвилює де пасажир буде брати гроші на інший Квиток і знімання житла" - пише незадоволений українець.
На сайті при цьому немає ніякої юридичної інформації про перевізника, і доводиться все шукати самому. Саме тому, клієнт не рекомендує користуватися даним сервісом, так як там одні посередники.
У коментарях прийшла офіційна відповідь від банку, де вони підтвердили, що дійсно не надають послуги з перевезення, а тільки дають можливість придбати квитки.
Вони також побачили, що від клієнта надійшла заявка по поверненню коштів, і тепер, протягом двох днів це обов'язково відбудеться.
Раніше повідомляли, ПриватБанк, Альфабанк, Ощадбанк та інші закривають відділення: українці отримали попередження.
Як повідомляв Знай.uа, віддати або бігти? Перехожі у дворі знайшли валізку з 5 мільйонами гривень, лежали пачечками.
Знай.uа писав, голодні пенсіонери накинулися на прострочені продукти у смітнику-дивитися боляче: "ось так і живемо".