Низка українських радіостанцій створила новий сейлз-хаус «Об'єднана Радіогрупа», який вийшов на рекламний ринок з 1 вересня, повідомляє пресслужба UMH.
До нової структури увійшли увійшли 11 радіостанцій, а також їх digital-ресурси і Production Studio. Зокрема: «Радіо П’ятниця», «Радіо Шансон», «Авторадіо», «Ретро FM», Power FM, DJ FM, NRJ, «Перець FM», «Бізнес Радіо», «Джем FM», Lounge FM.
CEO «Об'єднаної Радіогрупи» стала Олена Малишева.
«Метою створення сейлз-хаусу було зібрати українські FM-радіостанції, digital-ресурси і потужну професійну Production Studio, що дозволяють задовольнити навіть найвимогливішого клієнта», – розповіла вона.
Нагадаємо, у 2020 році місцеві радіостанції Львівщини об’єднались і створили сейлз-хаус для продажу реклами «Комплекс-медіа». Його метою є не лише робота з місцевими підприємцями, а й залучення мережевих рекламодавців в ефіри районних радіостанцій.
Фото: istockphoto.com