«1+1» розмірковує над тим, щоб зробити пропозицію Національній суспільній телерадіокомпанії одо виробництва шоу національного відбору конкурсу «Євробачення». Про це «Детектор медіа» розказав Максим Кривицький, генеральний продюсер телеканалу «1+1», директор бізнес-одиниці «Телевізійний бізнес» групи «1+1 медіа».
На запитання про те чи може статися так, що нацвідбір «Євробачення» в наступному році робитиме саме «1+1» Максим відповів: «Не виключаю. І дивлячись що ви розумієте під словом «робити». Для нашої команди виробляти шоу такого рівня – це виклик. Звісно ж, якщо в цього є шанс відбутися, ми будемо вдячні».
Також він додав, що при ухвалені подібних рішень зважає на декілька параметрів: імідж, фінансові показники, доцільність виробництва, очікування нашої аудиторії. «В цьому шоу не все так просто, тому ми думаємо, як скласти вигідну для нас схему. Можливо, ми зробимо пропозицію. Можливо, ні – я ще не знаю», - сказав він.
Нагадаємо, у серпні 2021 року стало відомо, що Суспільне і СТБ завершили співпрацю у проведенні нацвідбору на «Євробачення». НСТУ розпочав пошук нових партнерів.
На фото Максим Кривицький, світлину надала «1+1 медіа».