Про це йдеться в повідомленні компанії. Ця цифра зважена щодо розмірів і динаміки бюджетів, і сезонної активності учасників POOL ІМА.
«В агресивній боротьбі за рекламодавців селери надавали значне бонусування першого півріччя, компенсацію за втрати в охопленні та додаткові мотивації за використання спонсорського інвентарю. Ми прогнозуємо, що дані дії приведуть до нерівномірної динаміки вартості: дефляції в першій половині року і інфляції в другій», — вважають експерти компанії.
Нагадаємо, середня ринкова інфляція, згідно з липневим прогнозом обсягів телевізійного розміщення від експертів Всеукраїнської рекламної коаліції, вища і становить 3-4%.
Серед трендів диджіталу Інститут медіааудиту відзначає зростання частки в медіміксі та бюджетів, пріоритизацію відеоформатів, сезонні коливання трафіку, збільшення контролю Brand Safety та обмежень рекламного інвентарю. Згідно з прогнозами компанії, різні категорії очікує така інфляція:
• відео в ютубі — інфляція 12—15%;
• відео у фейсбуку / інстаграмі — інфляція 6—8%;
• display у глобальних інструментах (GDN, DoubleClick) — дефляція 7—9%;
• social (PPC campaigns) — інфляція 1—3%.