Все частіше почали з'являтися скарги на фінансове підприємство ПриватБанк. Цього разу жінка з немовлям поскаржилася на неповагу до себе.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЧергова скарга була розміщена на порталі Мінфіну, де кожен може залишити свій відгук про роботу з тим чи іншим підприємством.
Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк. Клієнтка з немовлям розповіла, як співробітники банку нешанобливо до неї поставилися.
Справа в тому, що представник банку по вулиці Григоренко намагається продати страхові поліси і затримує людей, коли у відділенні багато людей. На весь зал всього один співробітник.
Клієнтка також розповідає, що з першого разу їй не змогли допомогти, і довелося приїжджати ще три рази.
"Я приїхала з дитиною просиділа 50 хв в черзі, перед обідом вона додумалася ляпнути мені йдіть в інший банк, не виконавши її ж роботу!!! І викликати на мене охорону, абсолютно божевільна людина. Ця людина не працівник банку, а просто овоч! Як таке *** створення і безкультурне можна тримати на роботі, приберіть її або оштрафуйте якщо не доходить!!! Приїхавши в банк я попросила роздрукувати Мені для англійського посольства виписку за останні 6 місяців. Вона ляпнула, коли її ніхто не питав, що мені це не потрібно і відправила додому, коли я приїхала вдруге знову просиділа в черзі і вона надрукувала російською, а не англійською мовою" - сказано в повідомленні.
У 3-й раз вона також не допомогла клієнтці, сказавши, що не збирається робити поставленого перед нею завдання.
Від банку в коментарях відразу практично прийшла відповідь. Вони вибачилися за неприємний осад, який залишився перед клієнткою, і пообіцяли розібратися, щоб їх клієнти в майбутньому не зіткнулися з подібною ситуацією.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк виставив за двері українця з інвалідністю: "відмовляються мене обслуговувати".
Як повідомляв портал Знай.ua, харків'янин через помилку терміналу Приватбанку втратив 29 тисяч гривень: "продовжує нараховувати відсотки".
Також Знай.ua писав, що у ПриватБанку клієнти не можуть отримати нову карту, персонал просто розводить руками: "дуже шкода...".