Цього року компанія нагороджувала рекламодавців тільки в категорії спонсорства – телевізійного та диджитал.
Переможці в категорії телевізійного спонсорства:
- Гран-прі: Rozetka;
- «Агентство року»: The Story Lab – переможець, OMD OM Group – номінант;
- «Потенціал року»: Roshen – переможець, «Нова пошта» – номінант;
- «Креативність року»: «Карпатські мінеральні води» – переможець, McDonald’s – номінант;
- «Дебют року»: Delta Medical – переможець, OLX – номінант;
- «Прогрес року»: АВК – переможець, Roshen – номінант;
- «Об’єм року»: FavBet – переможець, Rozetka – номінант.
Переможці в категорії диджитал-спонсорства:
- Digital Гран-прі: PariMatch;
- «Digital-агентство року»: OMD OM Group – переможець, The Story Lab – номінант;
- «Digital-дебют року»: МХП – переможець, Slotoking – номінант;
- «Digital-стабільність року»: «Фармак» – переможець, «Епіцентр» – номінант.
Репортаж із церемонії нагородження читайте незабаром на «Детекторі медіа».
Нагадаємо, премію Pluses Partners Awards група «1+1 media» започаткувала в 2017 році. Тоді Гран-прі отримала «Баядера груп», а «Спонсором року» стала «Перша приватна броварня».
Фото: «Детектор медіа»
~insertother~
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала