Група IT-компаній Netpeak готує запуск експертного видання про бізнес, технології та IT. Подробиці «Детектору медіа» розповів шеф-редактор майбутнього проєкту, керівник Netpeak Journal Георгій Рябий.
«Секретна назва проекту – 31.media, і ми вже викупили відповідний домен, але це, звичайно, тестова версія. Ми хочемо все зробити правильно: замовити айдентику з дослідженням аудиторії. Місія Netpeak Group – перейти з третього світу в перший в рамках одного покоління, не змінюючи географічної локації. Ми вважаємо медіа важливим кроком для того, щоб ці красиві слова стали реальністю. Тому там цифри 3 і 1. Але знову-таки це просто тестовий варіант, швидше за все, фінальна назва буде іншою», – зазначив він.
Пошуки СЕО для проєкту ще тривають. Про вакансію на початку вересня оголосив засновник групи IT-компаній Netpeak Group Артем Бородатюк. Наразі «коло кандидатів звужується», але заявки все ще приймаються.
Основна мова видання буде українська. Запуск планують орієнтовно на січень-лютий 2022 року.
«Нам важливо все зробити максимально чітко, тому дати запуску залежать від того, коли ми знайдемо керівника нового проєкту, доопрацюємо разом з ним концепт і підпишемо партнерську угоду. Ставлю на січень-лютий 2022 року. Докладу всіх зусиль, щоб це сталося швидше», – розповів Георгій Рябий.
До нового медіа планує перейти редакція Netpeak Journal, але фінальний розподіл ролей буде за керівником проєкту. В його обов'язки увійде будівництво команди, формування медіа як бізнесу і досягнення бізнес-цілей.
«Я хочу максимально полегшити життя новому CEO, тому пропоную себе як людину, яка буде вирішувати рутинні завдання і розбиратися з технічними проблемами продукту. Іноді цю роль називають шеф-редактором, іноді діджитал-директором. Важливо, щоб на цій позиції була людина, яка знає про продукт все, а движок з UGC-платформою і аналітичним інструментом ми беремо з Netpeak Journal», – розповів Георгій Рябий.
Основним інвестором видання буде Netpeak. У майбутньому, не виключає Рябий, у наглядовій раді медіа можуть з'явитись стратегічні інвестори з міноритарними частками.
«Ми хочемо бачити в наглядовій раді досвідчених гравців медіаринку. У нас вже є кілька кандидатур, але називати їх імена, як і говорити про остаточне складі наглядової ради, поки рано», – зазначив Георгій Рябий.
На першій стадії видання буде брати авторів в штат. Надалі розраховують дати слово експертам, представникам топ-менеджменту, творцям бізнесу, фахівцям зі стажем.
«Медіа – тільки перша стадія еволюції проєкту, коли ми залучаємо професійних авторів і редакторів, реагуємо на інформаційний порядок, формуємо ядро аудиторії. Друга стадія – контент-платформа про бізнес, технології, діджіталі, IT. Для підприємців, менеджерів і професіоналів. На другій стадії редактори стають модераторами контенту від експертів.
Концепція платформи: експерти пишуть для експертів. У перспективі ми створимо саморегульоване ком'юніті читачів і авторів на найшвидшому і зручному движку. Наша місія в реальному підвищенні прикладних знань читачів. Упор на гайди, інструкції, прикладний досвід, історії, кейси. Нам важливо сформувати надійний пул експертів.
Спочатку контролем якості буде займатися редакція, а потім автори (сподіваюся) самі будуть мінусувати недостовірні кейси або неперевірені матеріали. Головною мотивацією є те, що це платформа "для своїх". Бажаючі розмістити там свій пресреліз двічі подумають перед тим як це зробити», – додав він.
Нагадаємо, раніше AIN.ua запустило нове видання про бізнес. Також редактори Катерина Венжик і Роман Судольський працюють над запуском онлайн-видання про ІТ та підприємництво, що матиме назву Speka.
Фото: evo.business