Ринок телевізійної реклами в 2021 році зросте не менше ніж на 13-14%. Про це в інтерв'ю «Детектору медіа» розповів комерційний директор «1+1 media» Валерій Варениця.
«Активність рекламодавців за неповні дев’ять місяців цього року вища в порівнянні з аналогічним періодом минулого року майже на 11%. Якщо ресурсу продано на 11% більше навіть за сталою ціною, то й ринок виріс на ті ж 11%. Але інфляція, як я казав вище, зростає, що дає нам надію на збільшення ринку не менш ніж на 13–14%», – зазначив він.
На думку Валерія Варениці, його медіагрупа за підсумками року звросте більше за ринок.
«По-перше, ми як група наростили інвентар у порівнянні з минулим роком. По-друге, частина лоукостерів, які історично були в нас, пішли до Inter Media Group і "Медіа Групи Україна". Наприклад, минулого року нашими основними рекламодавцями були "Фармак" і Reckitt Benckiser, їх зараз у нас немає, а прийшли геть інші рекламодавці з іншою, значно вищою ціною», – зазначив він.
Нагадаємо, за словами пана Варениці, саморегулівний меморандум про рекламу азартних ігор було укладено, щоби не провокувати появу подальших додаткових обмежувальних заходів.
Фото: istockphoto.com