"Укрзалізниця" запустила продаж квитків на всі поїзди далекого прямування через Viber і Telegram. Купити квиток можна через чат-боти.
Про це повідомляється на Telegram-каналі компанії.
Повідомляється, що з 1 жовтня пасажирам стали доступні квитки на всі поїзди далекого прямування, в тому числі на швидкісних і регіональних маршрутах, через чат-боти в Viber і Telegram.
У чат-боті є функції:
- продажу та повернення квитків;
- замовлення харчування;
- розкладу руху;
- інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
- онлайн-табло.
Крім того, відтепер у пасажирів є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона і сервіс провідника, а також залишити зворотний зв'язок в спеціальній формі.
Раніше, як писав УНІАН, "Укрзалізниця" повідомила про щомісячне надходження 3 тис. додаткових квитків після зменшення кількості місць у поїздах, які бронювалися для потреб залізничників.
Вас також можуть зацікавити новини
- Після 1,5-річної зупинки Україна і Молдова поновлюють залізничне сполучення
- Brussels Airlines відновить рейси між Києвом та Брюсселем
- Укрзалізниця змінила графік та маршрути поїздів через карстовий провал на залізниці: список
Автор: Вікторія Гордієнко