Компанії Google 4 жовтня повідомила, що провела дослідження Smart Shopper 2021, яке свідчить: від початку пандемії COVID-19 та введення карантину українці почали більше купувати товари в інтернеті.
«Онлайн-покупки сьогодні є кращим способом покупок для українців — 73% опитаних відзначили, що з часу введення обмежень, пов'язаних з пандемією, вони стали частіше здійснювати покупки в інтернеті. Більш того, споживачі заявляють, що вони мають намір зберегти таку поведінку і після COVID», – йдеться в повідомленні.
Загалом частка онлайн-покупок зросла з 31% у 2019 році до 36% у 2021 році. Це зростання зафіксували в усіх вікових категорій, особливо серед покоління Z (18—24 років) та українців віком від 45 до 54 років – до 43% в обох випадках.
У Google також розповіли, що інтернет залишається основним способом пошуку інформації про товари перед покупкою: 79% опитаних шукали інформацію онлайн перед здійсненням останньої покупки.
Крім того, за даними Smart Shopper 2021, зросла частка соцмереж в пошуку інформації про товари та мобільних покупок.
«Дослідження показало, що для українців зручність і ціна — основні причини, чому вони вважають за краще онлайн-покупки, в той же час зручність і можливість побачити товар живцем і випробувати його стали основними причинами для офлайн-покупок», – йдеться в повідомленні.
Дослідження на замовлення компанії Google провели в червні 2021 року шляхом онлайн-опитування, вибірка — 1576 осіб. Опитування було проведено за допомогою програмного забезпечення Qualtrics та розміщено на панелях CINT, звітність через zweipunkt. У межах дослідження фахівці вивчали, як змінилася поведінка українських споживачів за час пандемії.
Фото: Google