Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг відкинув звинувачення в тому, що компанія використовує алгоритми для розпалювання ненависті та ставить прибуток вище безпеки користувачів.
«В основі цих звинувачень лежить ідея, що ми ставимо прибуток вище безпеки і благополуччя. Це просто неправда, — зазначив Цукерберг. — Аргумент про те, що ми навмисно просуваємо контент, який викликає гнів людей з метою отримання прибутку, є глибоко нелогічним. Ми заробляємо на рекламі, і рекламодавці постійно говорять нам, що не хочуть, щоб їх реклама була поруч зі шкідливим контентом. І я не знаю жодної технологічної компанії, яка збирається створювати продукти, які б викликали гнів або депресію людей».
Він також відреагував на дослідження Wall Street Journal про те, що компанія ігнорує власні дослідження негативного впливу Instagram на підлітків.
«Якщо б ми хотіли ігнорувати дослідження, навіщо нам створювати провідну науково-дослідну програму для розуміння цих важливих питань? Якби ми не дбали про боротьбу зі шкідливим контентом, навіщо нам залучати стільки людей, які працюють над цим? Якщо б ми хотіли приховати наші результати, навіщо ми встановили провідний стандарт у галузі прозорості та звітування про те, що ми робимо? І якщо соціальні медіа були настільки відповідальні за поляризацію суспільства, як стверджують деякі люди, то чому ми бачимо, як поляризація в США зростає, коли вона залишається незмінною або знижується у багатьох країнах, де так само активно використовуються соціальні медіа?», — написав Марк Цукерберг та додав, що технологічні компанії повинні накопичувати досвід, який задовольняє потреби дітей та підлітків, зберігаючи при цьому їх безпеку.
Нагадаємо, у вересні 2021 року Wall Street Journal, посилаючись на документи Facebook, опублікувало розслідування про приховані правила користування платформою та її негативний вплив на підлітків, з чим IT-гігант нічого не робив. За даними видання, Facebook знає, як негативно Instagram впливає на підлітків, але продовжує розробляти додаток у цьому напрямку. Також виявилось, всередині Facebook є програма, яка мала б модерувати заборонений контент, але по факту вийшло так, що з’явився білий список для привілейованих осіб, яким нічого не буде за публікацію шкідливого контенту.
Пізніше інформаторка, яка стояла за витоком документів Facebook в Wall Street Journal, колишня менеджерка з продуктів Facebook Френсіс Хоген звинуватила компанію Facebook у використанні алгоритмів для розпалювання ненависті заради прибутку. За її словами, компанія виявила, що найкраще залучення – те, яке викликає страх і ненависть у користувачів.
Фото: УП