Популярна соціальна мережа з обміну фото і відеофайлами - Instagram-розширює можливості, що надаються Користувачам.
Так, тепер в ній з'явилася функція рекомендації реклами, про що повідомляє Telegram-канал Gurov digital.
Що дає користувачам Instagram нова функція?
З появою функції рекомендації реклами користувачі Instagram, переглядаючи рекламу в стрічці новин, можуть в додатковому блоці "Подивитися ще" побачити схожі рекламні креативи на певну тематику.
Завдяки цій функції з'являються нові можливості, зокрема, для осіб, чиєю діяльністю є таргетинг в Instagram. Зокрема, вони зможуть проаналізувати і взяти на замітку кращі ідеї конкурентів.
Суть таргетованої реклами в Instagram
Таргетингом називають маркетинговий механізм, що дає можливість з усіх користувачів виділити певну цільову аудиторію в залежності від заданих критеріїв.
Таргетинг в соціальній мережі Instagram найчастіше використовують бізнес-акаунти. Щоб запустити таргетовану рекламу в Instagram, вибирають один з двох способів: просування постів з профілю або повноцінну настройку в рекламному кабінеті Facebook.
Нагадаємо, що Марк Цукерберг назвав причину наймасштабнішого збою Facebook і Instagram.
Також ми повідомляли, що в YouTube з'явилися нові корисні функції: як підключити Premium.
Щоб не пропустити найцікавіші новини - читайте нас в Telegram і Viber.